Tytuł artykułu
Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Identyfikatory
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
166--179
Opis fizyczny
Bibliogr. 15 poz., rys., tab.
Twórcy
autor
- Katedra Meteorologii i Oceanografii Nautycznej
Bibliografia
- 1. American Practical Navigator. An Epitome of Navigation, [by:] Nathaniel Bowditch. LL.D. vol. 1, 1977, Defence Mapping Agency Hydrographic Center.
- 2. International Ice Patrol Iceberg Data Base. National Snow and Ice Data Center. University of Colorado. Boulder, CO.
- 3. International Ice Patrol Iceberg Limits Climatology 1975-1995. International Ice Patrol Technical Report 95-03. Department of Transportation. U.S.Coast Guard.
- 4. Mariners Weather Log, 1991, 1992, 1993, 1994.
- 5. Newfoundland and Labrador Pilot. N.O. 50, ed.10 - 1978, The Hydrographer of the Navy.
- 6. Nova Scotia and Bay of Fundy Pilot. N.O. 59, ed.ll - 1971; ed.12 -1991, The Hydrographer of the Navy.
- 7. Ocean Passages for the World, ed. 3 - 1973. The Hydrographie Department Ministry of Defence.
- 8. Pilot Chart of the North Atlantic Ocean: Defence Mapping Agency.
- 9. Report of the International Ice Patrol in the North Atlantic 1991 Season - Bulletin No. 77, CG-188-46
- 10. Report of the International Ice Patrol in the North Atlantic 1992 Season - Bulletin No. 78, CG-188-47
- 11. Report of the International Ice Patrol in the North Atlantic 1993 Season - Bulletin No. 79, CG-188-48
- 12. Report of the International Ice Patrol in the North Atlantic 1994 Season - Bulletin No. 80, CG-188-49
- 13. Routeing Chart - North Atlantic Ocean NP 5124 (1-12): Published at the Admiralty.
- 14. The Mariner's Handbook, ed.6 - 1989, The Hydrographer of the Navy.
- 15. USTRNUL Z., 1997. Zmienność cyrkulacji atmosfery na półkuli północnej w XX wieku, Materiały Badawcze, seria: Meteorologia, IMGW Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-6e15ea06-b438-4a4b-bf00-5c664f6bc470
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.