PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 30
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
Wydawca
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Rocznik
2001
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nr 30
artykuł:
Problem zapewnienia jakości a specyfikacje techniczne w zamówieniach publicznych
(
Borowiec A.
), s. 5--13
artykuł:
Struktury funkcji marketingu
(
Branowski M.
), s. 15--21
artykuł:
Metody oceny pracowników jako narzędzie realizacji TQM
(
Dmochowski J.
,
Bańka A.
), s. 23--28
artykuł:
Kierunki integracji współczesnych systemów wytwarzania - stan obecny i perspektywy rozwoju
(
Fertsch M.
), s. 29--35
artykuł:
Szkolenia i ich aspekty jakościowe
(
Gajewska D.
), s. 37--46
artykuł:
Elastyczna automatyzacja wytwarzania jako narzędzie integrowania systemów produkcyjnych
(
Gania I.
), s. 47--56
artykuł:
Metody analizy ryzyka przedsięwzięcia
(
Gołaś H.
), s. 57--66
artykuł:
Certyfikacja systemów zarządzania bezpieczeństwem pracy w warunkach funkcjonowania przedsiębiorstw polskich
(
Górny A.
), s. 67--77
artykuł:
Ciągły proces ulepszania jako metoda poprawy efektywności w przedsiębiorstwach
(
Grzelczak A.
), s. 79--85
artykuł:
Identyfikacja i ocena ryzyka zawodowego spowodowanego obciążeniem narządu ruchu
(
Horst W.
), s. 87--104
artykuł:
Algorytmiczna koncepcja przewodnika systemu zarządzania jakością
(
Janucka M.
,
Wieczorek R.
), s. 105--115
artykuł:
Wybrane elementy eksploatacji systemu zapewnienia i zarządzania jakością (SZpJ, SZaJ)
(
Jasiulewicz-Kaczmarek M.
,
Wieczorek R.
), s. 119--130
artykuł:
Wybrane elementy projakościowego organizowania systemu utrzymania ruchu
(
Jasiulewicz-Kaczmarek M.
), s. 131--138
artykuł:
Techniczno-organizacyjne aspekty wirtualizacji struktur organizacyjnych
(
Jurga A.
), s. 139--147
artykuł:
Polityka bezpieczeństwa informacji w przedsiębiorstwie
(
Kamiński M.
), s. 149--154
artykuł:
Model kształtowania warunków pracy w montażu wg normy ISO 9001
(
Kawecka-Endler A.
), s. 155-164
artykuł:
Czynnik ludzki jako determinanta jakości logistycznych systemów dystrybucji
(
Krzyżanowski R.
), s. 165--168
artykuł:
Ocena jakości wdrażanych systemów komputerowych w przedsiębiorstwach
(
Lis K.
), s. 169--175
artykuł:
Zintegrowane systemy zarządzania w architekturze cienki-klient/serwer
(
Łuczak P.
), s. 177--189
artykuł:
Jakość w marketingowym ustalaniu ceny wyrobu
(
Mantura W.
), s. 191--202
artykuł:
Katalog rejestru zagrożeń w systemach zarządzania bezpieczeństwem pracy
(
Marcinkowski J. S.
), s. 203--213
artykuł:
Program wdrożeń do polskiego ustawodawstwa dyrektyw UE z zakresu bezpiecznych warunków pracy
(
Marcinkowski J. S.
), s. 215--228
artykuł:
Macierzowa struktura organizacyjna
(
Marzec B.
), s. 229--237
artykuł:
Dylematy zarządzania bezpieczeństwem i warunkami pracy we współczesnych polskich zakładach pracy
(
Mateja B.
), s. 239--250
artykuł:
System zarządzania jakością w służbie zdrowia
(
Mączyński A.
), s. 251--258
artykuł:
Zespół pracowniczy a zarządzanie jakością
(
Niesyty E.
), s. 259--267
artykuł:
Determinanty kształtujące system ocen pracowniczych w przedsiębiorstwie
(
Olszewski J.
,
Olszewska L.
), s. 269--283
artykuł:
Systemy zapewnienia jakości w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - nowa filozofia jakości
(
Osińska K.
), s. 285--307
artykuł:
Sześć barier wprowadzania TQM w przedsiębiorstwie produkcyjnym
(
Pacholski L.
,
Węgrzyn B.
), s. 309--328
artykuł:
Total Quality Management i Business Process Reengineering - podobieństwa i różnice
(
Palacz K.
), s. 329--338
artykuł:
Zarządzanie projakościowymi przedsięwzięciami o charakterze projektu
(
Prussak W.
), s. 339--348
artykuł:
Zasady zarządzania jakością jako podstawa systemu zarządzania jakością
(
Prussak W.
), s. 349--360
artykuł:
Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) a badania sondażowe klientów
(
Sauś J.
,
Przybysz J.
), s. 361--368
artykuł:
Certyfikat ISO serii 9000 w badaniach marketingowych
(
Przybysz J.
,
Sauś J.
), s. 361--368
artykuł:
Badanie i ocena skuteczności działań w systemie zarządzania jakością przedsiębiorstwa produkcyjnego
(
Szafrański M.
), s. 375--387
artykuł:
Reorientacja systemu jakości POLAR S.A. na podejście procesowe wg modelu ISO 9001:2000
(
Szczypiński Z.
), s. 389--402
artykuł:
Kultura sprzyjająca uczeniu się organizacji - krok w kierunku przedsiębiorstwa przyszłości
(
Trzcieliński S.
), s. 403--416
artykuł:
Organizowanie szkoleń dla przedsiębiorstw w problematyce zarządzania zasobami
(
Walczak M.
), s. 417--425
artykuł:
Czynnik ludzki w obszarze zintegrowanych systemów zarządzania jakością
(
Wejman M.
), s. 427--438
artykuł:
Wpływ strategii logistycznych na zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie
(
Włodarkiewicz-Klimek H.
,
Klimek A.
), s. 439--447
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.