PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 63, nr 1
Czasopismo
Combustion Engines
Wydawca
Polskie Towarzystwo Naukowe Silników Spalinowych
Rocznik
2024
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 63, nr 1
artykuł:
Driving protocols: the possibility of using routing protocols in autonomous transport
(
Wróbel Radosław
,
Sroka Zbigniew
,
Sierzputowski Gustaw
,
Dimitrov Radostin
,
Mihaylov Veselin
,
Ivanov Daniel
), s. 3--9
artykuł:
Efficiency optimization of a vehicle combustion engine by the adjustment of the spark advance angle
(
Kamiński Adam
,
Krakowian Konrad
,
Skrętowicz Maria
,
Kupski Mateusz
), s. 10--14
artykuł:
Assessment of oil change intervals in urban buses based on the selected physicochemical properties of used engine oils
(
Gołębiowski Wojciech
,
Zając Grzegorz
,
Sejkorová Marie
,
Wolak Artur
), s. 15--23
artykuł:
Comparison of the cumulative energy demand of BEV’s and FCEV’s in their long-term operation
(
Sitnik Lech J.
), s. 24--29
artykuł:
Evaluation of the impact of the thermal state of a diesel engine on its efficiency
(
Zacharewicz Marcin
,
Zadrąg Ryszard
,
Bogdanowicz Artur
,
Socik Paweł
,
Wirkowski Paweł
,
Hołownia Jakub
), s. 30--36
artykuł:
Adoption of the F-statistic of Fisher-Snedecor distribution to analyze importance of impact of modifications of injector opening pressure of a compression ignition engine on specific enthalpy value of exhaust gas flow
(
Puzdrowska Patrycja
), s. 37--45
artykuł:
Comparison and analysis of modern combustion powertrain systems of rail vehicles
(
Daszkiewicz Paweł
,
Kołodziejek Daniel
), s. 46--53
artykuł:
Influence of exhaust manifold modification on engine power
(
Bober Bartosz
,
Andrych-Zalewska Monika
,
Boguś Piotr
), s. 54--65
artykuł:
Reverse engineering as a modern methods of test bed modernization
(
Cieślik Wojciech
,
Mielcarzewicz Dawid
,
Rawecki Michał
), s. 66--72
artykuł:
Hydrogen as a fuel for spark ignition combustion engines - state of knowledge and concept
(
Matla Jędrzej
,
Kaźmierczak Andrzej R.
,
Haller Piotr
,
Trocki Marcin
), s. 73--79
artykuł:
Simulation studies of fleet vehicle selection in terms of pollutant emissions
(
Szczepański Emilian
,
Jachimowski Roland
,
Rudyk Tomasz
), s. 80--88
artykuł:
Combustion stability for early and late direct hydrogen injection in a dual fuel diesel engine
(
Siadkowska Ksenia
,
Barański Grzegorz
), s. 89--98
artykuł:
A comparative study on selected physical properties of diesel-ethanol-dodecanol blends
(
Krzemiński Artur
,
Jaworski Artur
,
Kuszewski Hubert
,
Woś Paweł
), s. 99--105
artykuł:
Composition, features, problems, and treatment related to cooling fluid - a review
(
Stajuda Łukasz
,
Levchenko Dmytro
,
Kubiak Przemysław
,
Siczek Kamil
,
Bogusławski Grzegorz
,
Kuchar Maciej
,
Woźniak Marek
,
Szymczyk Mateusz
,
Ozuna Gustavo
,
Siczek Krzysztof
), s. 106--125
artykuł:
Analysis of the potential of electro-waste as a source of hydrogen to power low-emission vehicle powertrains
(
Wesołowski Mateusz
,
Hamid Mohamad
,
Mońka Piotr
,
Janicka Anna
), s. 126--133
artykuł:
Investigations of the city bus powertrain efficiency
(
Wendeker Mirosław
,
Grabowski Łukasz
), s. 134--139
artykuł:
Evaluation of a pressure sensing glow plug in terms of its application possibility to control the combustion process of a hydrogen-powered spark-ignition engine
(
Noga Marcin
,
Moskal Tomasz
), s. 140--145
artykuł:
The economic aspects of vehicle operation in the context of electromobility strategies
(
Kęska Aleksandra
,
Dziubek Mateusz
,
Michalik Dawid
), s. 146--152
artykuł:
Investigation of novel ceramic materials (Al2O3 and SSiC) for high-pressure pumps delivery sections
(
Idzior Marek
,
Karpiuk Wojciech
,
Smolec Rafał
), s. 153--160
artykuł:
Thermal imaging of the disc brake and drive train in an electric locomotive in field conditions
(
Sawczuk Wojciech
,
Rilo Cañás Armando Miguel
,
Kołodziejski Sławomir
), s. 161--168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.