PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 24, No. 4
Czasopismo
Computational Methods in Science and Technology
Wydawca
Institute of Bioorganic Chemistry Scientific Publishers OWN, Polish Academy of Sciences
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 24, No. 4
artykuł:
Two Arguments that the Nontrivial Zeros of the Riemann Zeta Function are Irrational
(
Wolf M.
), s. 215--220
artykuł:
The New Extended KdV Equation for the Case of an Uneven Bottom
(
Karczewska A.
,
Rozmej P.
), s. 221--225
artykuł:
Dual Self-Assembly in Strongly Asymmetric A-B-A Triblock Copolymer Melts Studied by Self-Consistent Field Theory and Monte Carlo Simulations
(
Dzięcielski L.
,
Wołoszczuk S.
,
Banaszak M.
), s. 227--234
artykuł:
From the Dynamic Lattice Liquid Algorithm to the Dedicated Parallel Computer – mDLL Machine
(
Jung J.
,
Kiełbik R.
,
Rudnicki K.
,
Hałagan K.
,
Polanowski P.
,
Sikorski A.
), s. 235--247
artykuł:
Using GPU Accelerators for Parallel Simulations in Material Physics
(
Uchroński M.
,
Potasz P.
,
Szymańska-Kwiecień A.
,
Hruszowiec M.
), s. 249--258
artykuł:
Computational Aspects of DNA Sequencing by Hybridization : a Survey
(
Kwarciak K.
,
Radom M.
,
Formanowicz P.
), s. 259--271
artykuł:
Reflection of Plane Waves from Surface of a Generalized Thermo-viscoelastic Porous Solid Half-space with Impedance Boundary Conditions
(
Singh B.
), s. 273--283
artykuł:
Qualitative Analysis of Both Hyperbolic and Non-hyperbolic Equilibria of a SIRS Model with Logistic Growth Rate of Susceptibles and Inhibitory Effect in the Infection
(
Ghosh J. K.
,
Ghosh U.
,
Sarkar S.
), s. 285--300
artykuł:
A Note on Nonemptiness of Cognitive Semantics for Linguistic Representations of Modal Equivalence
(
Katarzyniak R.
,
Więcek D.
), s. 301--315
artykuł:
Multiagent Approach to Fuzzy-Linguistic Knowledge Integration
(
Modliński Ł.
,
Popek G.
), s. 317--336
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.