PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 44, No. 4
Czasopismo
Logistics and Transport
Wydawca
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 44, No. 4
artykuł:
The Competitiveness of Small Baltic Container Terminals. The PROMETHEE II Multi-criteria Analysis
(
Bartosiewicz Aleksandra
,
Szterlik Paulina
), s. 5--13
artykuł:
Load Capacity of the XX. Century
(
Napieraj Monika
), s. 15--23
artykuł:
The Welfare System as a Part of the Economic Measures for the State of Crisis
(
Šimák Ladislav
,
Seidl Miloslav
,
Ristvej Jozef
,
Titko Michal
,
Guo Lin
), s. 25--32
artykuł:
Emergency Evacuation Route Choice Based on Improved Ant Colony Algorithm
(
Wang Bo
,
Guo Lin
,
Zhou Jibiao
,
Hu Danjuan
,
Pawęska Marcin
,
Šimák Ladislav
,
Ristvej Jozef
,
Jánošíková Michaela
), s. 33--39
artykuł:
Analysis of the Aviation Safety Management System by Fractal and Statistical Tools
(
Bugayko Dmytro
,
Leshchynskyi Оleg
,
Sokolova Nataliya
,
Isaienko Volodymyr
,
Zamiar Zenon
), s. 41--59
artykuł:
Measuring Attitudes Towards VR Technology Simulation Training of Train Drivers
(
Ćwil Małgorzata Krystyna
,
Bartnik Witold
), s. 61--67
artykuł:
The Development of Bike-Sharing Systems in Poland. The Study of Wavelo System in Kraków
(
Świgost-Kapocsi Agnieszka
), s. 69--75
artykuł:
Parameter of Cooperation of Composite Components in Views about Vertical Wall from Reinforced Soil
(
Zamiar Zenon
,
Surowiecki Andrzej
,
Saska Piotr
), s. 77--84
artykuł:
Ways of Eliminating the Road Effect in Transition Zones from the Railway Track to Bridge Structures
(
Zamiar Zenon
,
Surowiecki Andrzej
,
Saska Piotr
), s. 85--94
artykuł:
Education of Logisticians in Poland: Problems and Prospects in Students' Opinion
(
Pawłyszyn Irena
,
Rizun Nina
,
Ryzhova Halina
), s. 95--103
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.