PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 6 (227)
Czasopismo
Prace Instytutu Lotnictwa
Wydawca
Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa
Rocznik
2012
Identyfikatory
Uwagi
Marketing of Scientific and Research Organizations MINiB 6
Zawartość wolumenu
Nr 6 (227)
artykuł:
Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk Univerity of Technology
(
Koszałka J.
,
Kuźniewski D.
), s. 17--31
artykuł:
A concept of student relationship management in higher education
(
Drapińska A.
), s. 35--49
artykuł:
Model technology platform for cooperation of research centres with business sector
(
Walasik M.
), s. 55--66
artykuł:
The applications of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry
(
Pietrzyk M.
,
Winiarski P.
), s. 71--88
artykuł:
Gamification and games, their potential for application in marketing strategies
(
Wrona K.
), s. 93--105
artykuł:
Social media marketing - why business need to use it and how (includes a study of Facebook)
(
Bullock L.
,
Agbaimoni O.
), s. 109--119
artykuł:
Crisis management via social media
(
Chwiałkowska A.
), s. 123--135
artykuł:
Social campaigns concerning work safety in the context of social responsibility of business in Poland
(
Szczygielska A.
,
Brzozowski A.
), s. 139--153
artykuł:
Geoinformation as a form promotion of scientific research
(
Nałęcz T.
), s. 159--168
artykuł:
A university`s brand in the contemporary world
(
Dawidziuk S.
), s. 173--180
artykuł:
Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research
(
Grech M.
), s. 185--199
artykuł:
Positive image of university and local government - common cause
(
Walczak J.
), s. 203--225
artykuł:
Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG
(
Wojtas P.
,
Trenczek S.
,
Keller J.
), s. 231--244
artykuł:
The significance of marketing for the development of research and development institutions. Experiences of the the Research and Development Centre for Building Insulation Industry
(
Śmiszek-Lindert W.
,
Miros A.
), s. 249--261
artykuł:
ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch
(
Radomski P.
,
Moskała P.
), s. 265--274
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.