PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 2
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych
Wydawca
Wydawnictwo Lotniczej Akademii Wojskowej
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nr 2
artykuł:
Optymalizacja konstrukcji komórkowej sieci neuronowej za pomocą algorytmu genetycznego
(
Krukar W.
), s. 5--20
artykuł:
Charakterystyka nowoczesnych przeciwpancernych pocisków rakietowych
(
Adamski M.
), s. 21--30
artykuł:
Wykorzystanie lotniczych urządzeń laserowych do uzyskiwania informacji o obiektach podwodnych
(
Jurek K.
), s. 31--43
artykuł:
Bezpośrednie wsparcie lotnicze wojsk lądowych
(
Wetoszka A.
,
Michta J.
), s. 44--55
artykuł:
Utrata orientacji przestrzennej, jak z nią walczyć
(
Szczygieł J.
), s. 56--57
artykuł:
Janusz Stanisław Przemieniecki konstruktor lotniczy i analityk systemów obronności
(
Krasoń E.
), s. 58--62
artykuł:
Co nowego w sztuce wojennej?
(
Świątnicki W.
), s. 63--69
artykuł:
Proces wychowania podchorążych OSL-SPL w Dęblinie w okresie międzywojennym (w 80. rocznicę powstania „Szkoły Orląt”)
(
Hać R.
,
Kozłowski R.
), s. 70--82
artykuł:
Odbudowa lotnictwa i szkolnictwa lotniczego w Polsce w latach 1944-1949
(
Celek J.
), s. 83--107
artykuł:
Metody sprawdzania i oceny wyników pracy dydaktycznej
(
Adamski M.
,
Olejarz D.
), s. 108--113
artykuł:
Samokształcenie podchorążych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych
(
Pielacha R.
), s. 114--124
artykuł:
Rozwój zawodowy oficerów Sił Powietrznych Rzeczypospolitej Polskiej w myśl najnowszych zasad polityki kadrowej
(
Kozuba J.
), s. 125--139
artykuł:
Adaptacja poborowych do służby wojskowej w szkole młodszych specjalistów : wyniki badań niektórych uwarunkowań procesu adaptacji
(
Stefaniak Z.
), s. 140--154
artykuł:
Funkcjonowanie giełd pieniężnych w okresie I wojny światowej
(
Kucharek D.
), s. 155--161
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.