PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 6, No. 3
Czasopismo
Management and Production Engineering Review
Wydawca
Production Engineering Committee of the Polish Academy of Sciences
Polish Association for Production Management
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 6, No. 3
artykuł:
Evolutionary algorithm for minmax regret flow-shop problem
(
Ćwik M.
,
Józefczyk J.
), s. 3--9
artykuł:
Evaluation and selection process of suppliers through analytical framework: an emprical evidence of evaluation tool
(
Imeri S.
,
Shahzad K.
,
Takala J.
,
Liu Y
,
Sillanpää I.
,
Ali T.
), s. 10--20
artykuł:
Interactive systems for designing machine elements and assemblies
(
Kacalak W.
,
Majewski M.
,
Stuart K. D.
,
Budniak Z.
), s. 21--34
artykuł:
Risk profiles along the lifecycle in dynamic markets
(
Koplyay T.
,
Mitchell B.
,
Cohn S.
,
Fekete M.
,
Jazouli A.
), s. 35--46
artykuł:
Life cycle analysis of tissue paper manufacturing from virgin pulp or recycled waste paper
(
Masternak-Janus A.
,
Rybaczewska-Błażejowska M.
), s. 47--54
artykuł:
The median solution of the newsvendor problem and some observations
(
Sinha P.
), s. 55--60
artykuł:
The capabilities of electrodischarge microdrilling of high aspect ratio holes in ceramic materials
(
Skoczypiec S.
,
Machno M
,
Bizoń W.
), s. 61--69
artykuł:
Requirements elicitation of passengers with reduced mobility for the design of high quality, accessible and inclusive public transport services
(
Starzyńska B
,
Kujawińska A.
,
Grabowska M.
,
Diakun J
,
Więcek-Janka E.
,
Schnieder L.
,
Schlueter N.
,
Nicklas J. -P.
), s. 70--76
artykuł:
The improvement of Kansei engineering by using the repertory grid technique
(
Steinberg F.
,
Tursch P.
,
Woll R.
), s. 77--82
artykuł:
Computer aided assembly sequence generation
(
Suszyński M
,
Żurek J
), s. 83--87
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.