PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 173
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
Wydawca
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 173
artykuł:
Pandemic Sars-Cov-2 and the sale of real estate – the case of the city of Poznan
(
Albińska Magdalena
,
Bielińska-Dusza Edyta
), s. 7--23
artykuł:
Business concentration as Polish enterprises’ path towards development and competitiveness improvement
(
Andruszkiewicz Krzysztof
,
Kasprowicz Magdalena
), s. 25--36
artykuł:
Green marketing and greenwashing – analysis of the phenomenon in brand promotion on selected examples
(
Bierzyńska-Sudoł Magdalena
), s. 37--51
artykuł:
Assessment of the acoustic efficiency of road investments in the stage of developing noise protection programs in cities
(
Boczkowski Arkadiusz
), s. 53--67
artykuł:
Expectations of customer as a stakeholder of an agricultural enterprise: case study
(
Chmielewski Mariusz
,
Malinowska Ewa
), s. 69--79
artykuł:
Contemporary consumer trends
(
Ciechomski Wiesław
), s. 81--91
artykuł:
Inclusive cities. Diversity and inclusion in city marketing
(
Daszkiewicz Magdalena
), s. 93--112
artykuł:
Generation Y & Z towards wellbeing tourism – challenge or necessity for the tourism industry?
(
Dziadkiewicz Anna
,
Lindell Lali
,
Minga Zuzanna
), s. 113--130
artykuł:
Mobile buying bahavior during the Covid-19 pandemic –the case of Poland
(
Fernando Kelaniyage Shihan Dilruk
,
Misiak-Kwit Sandra
), s. 131--143
artykuł:
Model of instruments for measuring the quality of logistics services in the coopetition of enterprises
(
Frąś Józef
), s. 145--159
artykuł:
Selected problems of spatial order and cultural heritage in the aspect of the economic development under the influence of European integration and globalisation on the example of Toruń and its surroundings
(
Furmanek Aleksander Filip
), s. 161--178
artykuł:
The management of hospital marketing communication
(
Gabryšová Marie
,
Ciechomski Wiesław
), s. 179--193
artykuł:
The role and importance of courtyard spaces in preserving the identity of the urban fabric. Examples from Bydgoszcz
(
Grześkow Iga
), s. 195--210
artykuł:
Activity of Society 5.0 on social media vs self-esteem. Empirical study based on Instagram
(
Gwiaździński Emilian
,
Olejniczak Aneta
), s. 211--226
artykuł:
The European Green Deal and the sustainable development of the Lubuskie voivodeship
(
Jakubowski Edward
), s. 227--239
artykuł:
Macroeconomic instability and development disparities of peripheral areas in regions in Poland
(
Jarosiński Krzysztof
), s. 241--260
artykuł:
Reengineering of the teaching processes for managers of Industry 4.0
(
Jokiel Grzegorz
), s. 261--275
artykuł:
Cross-sector partnership from the perspective of various scientific theories – towards consolidating the phenomenon in management sciences
(
Jokiel Maja
), s. 277--294
artykuł:
Consumer dimension of smart home in the perspective of Society 5.0 development
(
Kalińska-Kula Magdalena
), s. 295--314
artykuł:
Entering the labour market: an empirical analysis in Poland and Georgia
(
Kikoria Giga
,
Sikora Marek
,
Sanikidze Zezva
), s. 315--328
artykuł:
Modelling of e-commerce packing line in the warehouse – case study
(
Kmiecik Mariusz
), s. 329--344
artykuł:
The views of university students on developing competences and entrepreneurial attitudes among students of secondary schools in Poland
(
Komarnicka Anna
), s. 348--363
artykuł:
Partnership relationships in creating stakeholder value in today’s marketplace
(
Krzepicka Alicja Katarzyna
), s. 365--373
artykuł:
A boutique cooperative bank – is it possible?
(
Kura Michał
,
Płonka Aleksandra
), s. 375--388
artykuł:
Selected aspects of the sharing economy’s impact on local development, in the context of social benefits
(
Kuźniar Wiesława
,
Wierzbiński Bogdan
), s. 389--400
artykuł:
A decade of research on creating shared value conception: a structured systematic review and future research avenues
(
Lemańczyk Joanna
,
Szymkowiak Andrzej
), s. 401--418
artykuł:
CSV Revolution or evolution of the CSR concept
(
Lemańczyk Joanna
), s. 419--431
artykuł:
Information and message in architecture as a form of social communication
(
Lipowicz-Budzyńska Alina
), s. 433--443
artykuł:
The use of influencer marketing in marketing communication of places
(
Łaszkiewicz Anna
), s. 445--456
artykuł:
Alpha wolves. Are local business leaders important for the region brand? Case study of Wroclaw agglomeration
(
Macalik Joanna
), s. 457--467
artykuł:
Innovative technology for sustainable behavior – investigating predictors of consumer intention to use smart water meters
(
Madias Konstantinos
,
Borusiak Barbara
,
Szymkowiak Andrzej
), s. 469--484
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.