PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O bazie
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 22, NR 1-2
Czasopismo
Chemistry-Didactics-Ecology-Metrology
Wydawca
Towarzystwo Chemii i Inżynierii Ekologicznej
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 22, NR 1-2
artykuł:
Elementary steps in heterogeneous catalysis: The basis for environmental chemistry
(
Ertl G.
,
Zielińska M.
,
Rajfur M.
,
Wacławek M.
), s. 11--41
artykuł:
Michael Faraday the educator - an essay to commemorate the 150th anniversary of Faraday’s death
(
Szydło Z. A.
), s. 43--57
artykuł:
Stories with microorganisms…
(
Nowak A.
,
Nowak M. J.
,
Cybulska K.
), s. 59--68
artykuł:
How can pupils see what is invisible?: Possibilities of inquiry probeware experiment implementation in primary schools
(
Gašparík V.
,
Prokša M.
,
Drozdíková A.
), s. 69--91
artykuł:
Microwave synthesis of sulfanilic acid
(
Havlíček J.
,
Myška K.
,
Tejchman W.
,
Karásková N.
,
Doležal R.
,
Maltsevskaya N. V.
,
Kolář K.
), s. 93--98
artykuł:
Attitudes among chemistry teachers towards increasing personal competencies in applying ICT
(
Karolčík Š.
,
Čipková E.
), s. 99--121
artykuł:
Biocatalytic reduction of ketones in a secondary school laboratory
(
Lacušková D.
,
Drozdíková A.
), s. 123--133
artykuł:
Innovative educational course II: Modelling of odour dispersion from agricultural biogas plants
(
Loskot J.
), s. 135--150
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.