PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Art, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Kwartalnik Filmowy
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
74
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
74
artykuł:
CINEMA: QUESTIONING OBJECTS (Kino: pytanie rzeczy)
(
Frac W.
), s. 8-14
artykuł:
EIDOLON: FROM OBJECT POEMS TO OBJECTS IN FILM (Od wiersza o rzeczy do rzeczy w filmie)
(
Koschany R.
), s. 15-24
artykuł:
KAROL IRZYKOWSKI'S VIEW ON COMEDY FILM. HUMILIATION AND TRIUMPH OF MATTER IN REALM OF MOTION (Karola Irzykowskiego poglady na komedie filmowa. Ponizenie i triumf materii w Krolestwie Ruchu)
(
Swidzinski W.
), s. 25-30
artykuł:
THE FORM IS EMPTINESS. OBJECTS EMPTY OF MEANING IN THE FILM OF YASUJIRO OZU AND JIM JARMUSCH (Forma jest pustka. O przedmiotach pustego sensu w filmach Yasujiro Ozu i Jima Jarmuscha)
(
Wilkon M.
), s. 31-49
artykuł:
SUBJECT - OBJECT - GESTURE - INSTRUMENT: FROM DADA TO EARLY VIDEO ART (Przedmiot - obiekt - gest - instrument: od dada do wczesnej sztuki wideo)
(
Pitrus A.
), s. 50-56
artykuł:
THE SPIRIT OF THE MACHINE: ROBERT BRESSON (Duch maszyny: Robert Bresson)
(
Zalewski A.
), s. 58-79
artykuł:
OF THINGS AND PEOPLE IN JEAN RENOIR'S LA GRANDE ILLUSION (O rzeczach i ludziach w Towarzyszach broni Jeana Renoira)
(
Ostrowska-Chmura E.
), s. 80-93
artykuł:
PHYLLIS, CORA, LAURA, GILDA... WOMAN AS AN OBJECT IN FILM NOIR (Phyllis, Cora, Laura, Gilda... Kobieta jako przedmiot w film noir)
(
Wlodek P.
), s. 94-106
artykuł:
WEISSMANN AND TRUMAN BURBANK - JAN SVANKMAJER AND PETER WEIR'S FILM PROTAGONISTS ENSLAVED BY CREATIONS (Weissmann i Truman Burbank - zniewoleni przez wytwory protagonisci filmów Jana Svankmajera i Petera Weira)
(
Zmudzinski B.
), s. 108-119
artykuł:
CODED MIND MAPS. MOBILITY OF THINGS IN MICHEL GONDRY'S ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND (Zakodowane mapy umyslu. Mobilnosc rzeczy w filmie Michela Gondry'ego Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
(
Spalinska-Mazur J.
), s. 120-128
artykuł:
THE MADNESS OF THE ORDINARY - THE ORDINARY MADNESS. FRANCIS FORD COPOLLA'S RUMBLE FISH) (Szalenstwo zwyczajnosci - zwyczajnosc szalenstwa. Rumble Fish Francisa Forda Coppoli)
(
Lipka K.
), s. 129-142
artykuł:
THE EARRINGS OF MADAME DE... (Kolczyki Madame de...)
(
Helman A.
), s. 143-152
artykuł:
CYRANO'S LETTERS, DESDEMONA'S SCARF AND PHANTOM OF THE OPERA'S ROSE OR THE MOVIE ROMANCE PROPS ROOM (Listy Cyrana, chustka Desdemony i róza upiora opery, czyli filmowa rekwizytornia romansowa)
(
Stachówna G.
), s. 153-164
artykuł:
YOU NEVER KNOW IN FILM... - TERESA ROSZKOWSKA'S BATTLE FOR A FILM FRAME (W filmie to nigdy nie wiadomo... Teresy Roszkowskiej bitwy o kadr)
(
Stacewicz-Podlipska J.
), s. 166-185
artykuł:
SORCERESS OF THINGS. ALBINA BARANSKA IN CONVERSATION WITH LUKASZ MACIEJEWSKI (Czarodziejka przedmiotow. Z Albina Baranska rozmawia Lukasz Maciejewski)
(
Maciejewski L.
), s. 186-194
artykuł:
COLOURED THREADS. THE STITCHES SPEAK (Kolorowe watki. Opowiesci kutchanskich haftów)
(
Sikora S.
), s. 195-197
artykuł:
COMMENTS TO THE EXHIBITION DOES TIME EXIST? PIOTR KAMLER'S FILMS AND INSTALLATIONS (Glosa do wystawy Czy czas istnieje? Prezentacja utworow filmowych i przestrzennych Piotra Kamlera)
(
Spalinska-Mazur J.
), s. 198-207
artykuł:
THE MAGICAL BEGINNINGS OF CINEMA (Magiczne poczatki kina)
(
Gizycki M.
), s. 208-213
artykuł:
AND THE SHIP SAILS ON. MARIA KORNATOWSKA (1935-2011) - OBITUARY (A statek plynie. Maria Kornatowska (1935-2011))
(
Maciejewski L.
), s. 214-216
artykuł:
MARYSIA (Marysia)
(
Holland A.
), s. 217
artykuł:
DISCOVERING COLOURS OR THE FILMS OF ZHANG YIMOU (Odkrywanie kolorow, czyli o filmach Zhanga Yimou)
(
Nurczynska-Fidelska E.
), s. 219-223
artykuł:
'BEATEN MEN'. MASCULINITY IN CINEMA OF CENTRAL AND EASTERN EUROPE ('Pokonani mezczyzni'. O meskosci w kinie Europy Srodkowo-Wschodniej)
(
Rode D.
), s. 224-228
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.