PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2003
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Badania rynku i problematyki młodych konsumentów w Polsce
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 1-7
artykuł:
Poprawna analiza statystyczna w badaniach rynku
(
Słaby T.
), s. 7-13
artykuł:
Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce regionu
(
Mielczarek A.
), s. 13-19
artykuł:
Rynek usług zdrowotnych - próba syntezy
(
Rudawska I.
), s. 19-24
artykuł:
Postawy i zachowania rynkowe konsumentów a środki promocji
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 25-34
artykuł:
Zróżnicowanie cen detalicznych w kanałach dystrybucji towarów powszechnego spożycia (na przykładzie krakowskiego handlu towarami FMCG)
(
Szumilak J.
), s. 35-49
artykuł:
Przemiany strukturalne sektora usług w Unii Europejskiej na tle procesów zacieśniającej się integracji gospodarczej
(
Kłosiński K.
), s. 50-54
artykuł:
Funkcje kontrolne i informacyjne w zarządzaniu firmą franchisingową
(
Pokorska B.
), s. 55-60
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.