PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2006
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Znaczenie zarządzania wiedzą i zasobami ludzkimi w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstw
(
Bojewska B.
), s. 1-7
artykuł:
Zdolność handlowa usług a techniki informacyjne i telekomunikacyjne
(
Masłowski A.
), s. 7-11
artykuł:
Czynniki demograficzne w funkcji popytu konsumpcyjnego
(
Sadowska K.
,
Więcek J.
), s. 11-18
artykuł:
Metody wyznaczania zasięgu oddziaływania placówki handlowej
(
Grzesiuk A.
), s. 19-24
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie ubóstwa społecznego
(
Radziukiewicz M.
), s. 25-33
artykuł:
Wsparcie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przez jednostki samorządu terytorialnego
(
Skowronek-Mielczarek A.
), s. 34-39
artykuł:
Komunikacja marketingowa firm usługowych
(
Janoś-Kresło M.
), s. 39-46
artykuł:
Sezonowość w handlu detalicznym na przykładzie artykułów mrożonych
(
Chudzik D.
), s. 46-49
artykuł:
Porównania wskaźników testu koniunktury w handlu detalicznym krajów Unii Europejskiej
(
Jerczyńska M.
,
Sokołowska K.
), s. 50-57
artykuł:
Sektor usług w Polsce i krajach Unii Europejskiej w latach 1995-2003
(
Kłosiński K.
), s. 57-62
artykuł:
Analiza wartości eksportu i importu dzieł sztuki w krajch Unii Europejskiej
(
Białynicka-Birula J.
), s. 62-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.