PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 96 Badania marketingowe - nowe wyzwania
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 96 Badania marketingowe - nowe wyzwania
artykuł:
Zmienne ukryte w analizie conjoint : identyfikacja struktury preferencji na rynku usług zdrowotnych
(
Sagan A.
,
Rudawska I.
), s. 265-274
artykuł:
Zastosowanie systemu agenckiego do formułowania kompozycji marketingu mix dla serwisu e-commerce
(
Żak B.
,
Radosiński E.
), s. 244-253
artykuł:
Wywiad bezpośredni czy ankieta on-line - dylematy badacza
(
Jaciow M.
,
Kucia M.
), s. 189-198
artykuł:
Wykorzystanie serwisów Web 2.0 w badaniach marketingowych: możliwości i ograniczenia
(
Mróz B.
,
Feldy M.
), s. 234-243
artykuł:
Wiarygodność pomiaru w badaniach mixed-mode: porównanie efektów stosowania PAPI i CAWI
(
Mącik R.
,
Korba M.
), s. 199-210
artykuł:
Wartości a preferencje na rynku motoryzacyjnym : analiza danych ankietowych za pomocą reguł asocjacyjnych
(
Łapczyński M.
), s. 179-188
artykuł:
Uwarunkowania globalnego kryzysu gospodarczego a zarządzanie marketingowe. Refleksja wstępna na potrzeby badań
(
Żabiński L.
), s. 39-49
artykuł:
Trzy generacje badań marketingowych
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 21-29
artykuł:
Rynek badań marketingowych w Polsce - stan obecny, prognoza
(
Wódkowski A.
), s. 50-61
artykuł:
Rola metod heurystycznych w zarządzaniu partnerstwem
(
Bembenek B.
), s. 157-166
artykuł:
Pomiar skuteczności i efektywności serwisów internetowych
(
Mazurek G.
,
Mącik R.
), s. 223-233
artykuł:
Możliwości wykorzystania narzędzi Business Intelligence w szacowaniu efektów promocji internetowej
(
Łopaciński K.
), s. 211-222
artykuł:
Możliwości i ograniczenia metaanalizy w obszarze ilościowych badań marketingowych
(
Rószkiewicz M.
), s. 82-95
artykuł:
Łączenie metod ilościowych i jakościowych w badaniu problemów rynku pracy
(
Kłosiewicz-Górecka U.
,
Słomińska B.
), s. 96-105
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania badań marketingowych na rynkach zagranicznych
(
Bartosik-Purgat M.
), s. 106-114
artykuł:
Interdyscyplinarność marketingu i wynikające z niej dla badań marketingowych
(
Oczachowski D.
), s. 62-72
artykuł:
Determinanty podatności na heurystykę zakotwiczenia, czyli co powinniśmy wiedzieć o konsumentach, aby lepiej konstruować narzędzia pomiarowe
(
Białowąs S.
), s. 147-156
artykuł:
Determinanty kształtowania instrumentu pomiarowego w badaniach marketingowych
(
Sojkin B.
), s. 73-81
artykuł:
Badania marketingowe a kontekst i logika odkrycia naukowego
(
Wiktor J. W.
), s. 30-38
artykuł:
Badania internetowe na potrzeby e-handlu w Polsce
(
Soboń M.
), s. 254-264
artykuł:
Badania etnograficzne jako źródło antycypacji zachowań nabywców
(
Marciniak B.
), s. 137-145
artykuł:
Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu
(
Kłeczek R.
), s. 167-178
artykuł:
Antropologia marketingowa : przyczynek do przedmiotu i metodyki badań
(
Chlipała P.
), s. 127-136
artykuł:
Analiza markowych produktów badawczych międzynarodowych firm badań marketingowych w Polsce
(
Kowalski P.
), s. 115-125
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.