PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | nr 1 | 63-64
Tytuł artykułu

GTIN w Google, czyli co czeka sklepy internetowe po 14 lutego 2017 roku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój handlu internetowego odbywał się w Polsce w sposób spontaniczny. Wśród gigantów e-commerce wyrosły nowe firmy, których nie sposób było znaleźć w tradycyjnym handlu. Niestety, podmioty rozwijające się na rynku nie przykładały wagi do standardów znakowania produktów typowych dla dotychczas znanego modelu sprzedaży. Przykładem może być identyfikacja produktów, która w handlu tradycyjnym jest w pełni uporządkowana dzięki standardom GS1, a w Internecie rozwijała się za pomocą różnych pomysłów oderwanych od jednolitej formy znakowania i identyfikacji. Tę sytuację dodatkowo wzmacniał fakt, że nowe produkty, które pojawiały się w sieci, dotychczas nie sprzedawane na rynku tradycyjnym, nie posiadały numeru identyfikacyjnego IGTIN (Globalny Numer Jednostki Handlowej ang. Global Trade Item Number), znanego jako EAN. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
63-64
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Logistyki i Magazynowania
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171522735
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.