Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Gamification in Personnel Management of Sport - Recreation Service Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu było przedstawienie istoty grywalizacji oraz zwrócenie uwagi na potencjał, jaki tkwi w tym narzędziu zarządzania. Szczególną uwagę położono na możliwość skonstruowania programu grywalizacyjnego odpowiedniego do zastosowania w przypadku personelu usługowego przedsiębiorstw sportowo-rekreacyjnych, służącego budowaniu zaangażowania personelu i motywowania do bardziej efektywnej i wydajnej pracy.(abstrakt oryginalny)
The goal of this article was the presentation of the essence of gamification and focusing on the potential which is in this management tool. The special attention was paid to the possibility of creation gamification program proper for using in the case of service personnel management of sport - recreation companies, used for building the personnel engagement and motivating to more effective and productive work. (original abstract)
Twórcy
- Politechnika Częstochowska
Bibliografia
- Akademia Asów, czyli gamifikacja sił sprzedaży Red Bulla (2017), http://www.gryfikacja.pl/index.php/2015/09/akademia-asow-czyli-gamifikacja-sil-sprzedazy-red-bulla/, dostęp: 9.04.2017.
- Co to jest program refferalowy? (2017), http://www.karierawfinansach.pl/w-branzy/artykul/co-to-jest-program-referralowy, dostęp: 15.04.2017.
- Cybulski A. (2017), Grywalizacja jako sposób na zaangażowanie pracownika?, http://hrpolska.pl/hr/narzedzia/grywalizacja-w-firmie-odpowiedzi-na-kryzys-zaanga-owania-zespo-u.html, dostęp: 10.04.2017.
- Grywalizacja. Poradnik. Zrób to sam. (2014), Fundacja Orange, Warszawa s. 8.
- http://paweltkaczyk.com/pl/category/grywalizacja/.
- Kocoń P. (2016), Grywalizacja jako element marketingu personalnego na przykładzie sił zbrojnych USA, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytety Ekonomicznego w Katowicach, nr 270, Katowice, s. 115.
- Listwan T. (2002), Zarządzanie kadrami, Wyd. CH Beck, Warszawa, s. 1.
- Marketing usług (2003), Styś A. (red.), Polskie wydawnictwo Naukowe, Warszawa, s.77.
- Misztal A. (2015), Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, [w:] Nauki o zarządzaniu, Wyd. Uniwersytety Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław, s. 92-102.
- Można wygrać pracę (2017), Puls biznesu, https://www.pb.pl/mozna-wygrac-prace-738128, dostęp: 10.04.2017.
- Napierała M., Muszkieta R. (2011), Wstęp do teorii rekreacji, Wyd. Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz, s. 27-28.
- Onboarding, czyli jak zaaklimatyzować nowego pracownika, (2017) http://technologie.ngo.pl/wiadomosc/1927818.html, dostęp: 15.04.2017.
- Payne A. (1996), Marketing usług, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, s. 205.
- Ryba B. (2000), Podstawy organizacji i zarządzania instytucjami sportowymi, Wyd. Polska Korporacja Menedżerów Sportu, Warszawa, s. 21.
- Stańczak K. (2017), Jak sprzedawać tym, którzy nie mają potrzeby posiadania, http://www.forbes.pl/millenialsi-pokolenie-y,artykuly,205930,1,1.html, dostęp: 10.04.2017.
- TNS Polska (2015), Aktywność fizyczna Polaków, Raport z badania, http://www.tnsglobal.pl/wp-content/uploads/2015/10/TNS-Polska-Aktywno%C5%9B%C4%87-sportowa-Polak%C3%B3w.pdf.
- Włudyka S., Piojda K. (2009), Istota, cele i elementy zarządzania zasobami ludzkimi, "Systemy Logistyczne Wojsk", nr 35, s. 29-30.
- Wrona K. (2013), Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, Marketing i Rynek, nr 10/2013, s. 25 - 31.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171468843