PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 41 | 1-12
Tytuł artykułu

Analiza zadowolenia klientów z produktów bankowych oferowanych przez bank x w świetle wyników własnych badań ankietowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer Satisfaction Analysis of Bank Products in the Light of Survey Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie sektor bankowy jest jednym z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki, a konkurencja na rynku bankowym jest potężna i ciągle wzrasta. Utrzymanie wysokiej pozycji w takich warunkach jest trudne, zwłaszcza że wszystkie banki oferują podobne produkty w zbliżonych cenach, a jakość świadczonych usług zależy już tylko od wewnętrznych zasad funkcjonowania banku oraz kwalifikacji i podejścia pracowników. Aby zdobyć i utrzymać klienta, a tym samym zadowolić go, należy wprowadzić wysoką jakość produktów i obsługi. Wobec takich czynników istotna staje się ocena zadowolenia klientów banku, a na tej podstawie skorygowanie działań banku, w celu jak najlepszego usatysfakcjonowania klientów. (abstrakt oryginalny)
EN
Currently, the bank sector is one of the most developing sectors of Polish economy and the competition on the bank market is fierce and is still increasing. It is difficult for the banks to maintain their position in such environment especially when they offer similar products for similar prices and the quality of services depends only on internal procedures and staff qualifications and commitment. Thus, high quality products and services have to be introduced in order to acquire and to keep the client. Consequently, it is crucial that the satisfaction level of a bank client should be assessed and adequate corrections of bank's operations be made to satisfy the client. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
1-12
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
autor
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
  • [1] Grzegorczyk W., Marketing Bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz Łódź 2004.
  • [2] Indian Institute Of Banking, Banking Products and Services, Taxmann Publications Pvt. Ltd., 2015.
  • [3] Kolasa M., Marketing Bankowy, Wydawca CeDeWu, Warszawa 2008.
  • [4] Szelągowska A., Współczesna Bankowość Spółdzielcza, Wydawca CeDeWu, Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171457293
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.