PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 7 (CD) | 273-288
Tytuł artykułu

Kluczowe technologie Informacyjne w marketingu

Warianty tytułu
Use of New Technologies in Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem publikacji jest pokazanie zastosowania nowych technologii informacyjnych w marketingu. Kluczowe trendy w marketingu są silnie powiązane z tym co obecnie oferują nowe technologie informacyjne. Autorzy wskazują na 8 kluczowych technologii informacyjnych mających znaczenie w marketingu teraz i w przyszłości. (abstrakt oryginalny)
EN
The main objective of this paper is to show the use of new technologies in marketing. Key trends in marketing are strongly connected to the offer of new information technologies. The authors point to the 8 key information technologies in marketing now and in the future. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
273-288
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Microsoft
Bibliografia
  • 1. Amit, R., Zott, Ch. (2012). Creating Value through Business Model Innovation. MIT Sloan Management Review, Spring, vol. 53, no. 3.
  • 2. Amit, R., Zott, Ch. (2001). Value Creation in e-Business. Strategic Management Journal, vol. 22, no. 6-7.
  • 3. Anderson, C. (2008). Free! Why $0.00 Is the Future of Business. w: Wired, March.
  • 4. Cypriański, J. (2007). Metodyczne podstawy ekonomicznej oceny inwestycji informatycznych przedsiębiorstw. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego.
  • 5. Doligalski, T. (2010). Efekty sieciowe a strategie produktowe. Marketing i Rynek, nr 11.
  • 6. Doligalski, T. (2013). Internet w zarządzaniu wartością klienta, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
  • 7. Hejduk, I. (red.). (2014). Koncepcja Sustainability. Wyzwania Współczesnego Świata. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa.
  • 8. Kaczmarczyk, S. (2011). Badania marketingowe. Podstawy metodyczne, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • 9. Schroeder, J., Bartosik-Purgat, M., Mruk, H. (2013). Międzynarodowe badania marketingowe. Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
  • 10. Szmit, P. (2012). Cloud computing - historia, technologia, perspektywy, Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • 11. Trocki, M. (2001). Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej, Warszawa: PWE.
  • 12. Więcej mobilności w Sygnity (2012). Computerworld Guide.
  • 13. Wysokie wzrosty na polskim rynku przetwarzania danych w chmurze (2012). Kraków: PMR Publications.
  • 14. Zarządzanie ryzykiem: Możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej w Europie Środkowej i Wschodniej. Raport z analizy ryzyka (2006). Warszawa: Marsh Europe.
  • https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-internet-rzeczy-w-polsce/, Raport "Internet Rzeczy w Polsce".
  • http://www.forbes.com/sites/avidan/2014/11/09/11-marketing-trends-to-watch-for-in-2015/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171436160
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.