Czasopismo
2015
|
nr 39 Marketing przyszłości .Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem
|
233-243
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Logistics and Marketing as a Tool For Improving the Functioning of Polska Fundacja Ekologiczna [Polish Environmental Foundation]
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono cele, zadania i podstawowe funkcje oraz uwarunkowania funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej. Na podstawie bilansów oraz rachunku zysków i start oceniono jej wyniki ekonomiczno-finansowe. Wskazano także na potrzebę dalszego doskonalenia narzędzi logistyki i marketingu w funkcjonowaniu tej fundacji, a szczególnie w organizacji cyklicznych targów ekologicznych.(abstrakt oryginalny)
The paper presents the objectives, tasks and basic functions and conditions of functioning of Polska Fundacja Ekologiczna [Polish Ecological Foundation]. Foundation's economic and financial results are evaluated on the basis of the balance sheets and income statement. The paper also indicates the need of further improvement of the logistics and marketing tools in the functioning of the foundation, especially in the organization of cyclical environmental fair.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
233-243
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Abt S., Woźniak H., Podstawy logistyki, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1993.
- Amstrong G., Kotler Ph., Marketing, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
- Biała księga. Europejska polityka transportowa 2010. Czas na podjęcie decyzji, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2002.
- Hutt M.D., Speh T.W., Zarządzanie marketingiem Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1997.
- II Międzynarodowe Forum Ekologiczne, http://forum-ekologiczne.pl/o-forum/.
- Instrumenty zarządzania logistycznego, red M. Ciesielski, PWE, Warszawa 2006.
- Jeszka A.M., Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2013.
- Zarządzanie marketingowe, red G. Rosa, C.H. Beck Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171389249