Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 Prace z zakresu nauk społecznych | 69-90
Tytuł artykułu

Skuteczność innowacyjnych rozwiązań w zakresie szkoleń w świetle badań menedżerów Spółki Kolporter

Warianty tytułu
The effectiveness of innovative solutions in the trainings according to researches of the Kolporter Company Managers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powyższy materiał jest formą przedstawienia firmy jako organizacji stale uczącej się w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia. Sposobem na zaspokojenie potrzeb związanych z podnoszeniem kwalifikacji kadry pracowniczej są szeroko rozumiane szkolenia. Efektywność przeprowadzonych szkoleń w głównej mierze zależy od zastosowanej metody czy formy treningu. Pierwszy rozdział przedstawia szkolenia jako podstawowy warunek rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji. Drugi rozdział prezentuje różne formy i metody szkoleniowe, ich zalety, wady oraz możliwości zastosowania. Trzeci rozdział jest opisem metodologicznych założeń badań oraz zawiera analizę i ocenę wyników tychże badań. (abstrakt oryginalny)
EN
The material is a form of presentation of the company as a continuously learning organization in a quickly changing environment. Trainings are the way to meet the needs of staff's qualification improvement. The effectiveness of performed trainings largely depends on the method or form of training. In order to test the effectiveness of the most popular methods of training were carried out on a group of 15th Kolporter Managers. The results of these studies have shown that a using of different methods and forms of training produces the best results and help in solving the current problems of the company. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • "Gazeta Dziennik", Polityka personalna, Nowoczesne technologie w szkoleniach, 24.11.2008.
  • Arends R., Uczymy się nauczać, WSiP, Warszawa 2000, s. 488.
  • Armstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Wolters Kluwer, Kraków 2007, s. 475.
  • Buheler P., Zarządzanie, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002, s. 156.
  • Filipowicz G., Coaching i mentoring, www.profirma.pl, 20.12.2010 r.
  • Filipowicz G., Mentoring jak wykorzystać własne doświadczenie w rozwoju firmy, www.profirma.pl, 20.12.2010 r.
  • Kalina P., Mnemonika czyli sztuka kształcenia i wzmacniania pamięci, TKS, Warszawa 1997, s. 87.
  • Kossowska M., Sołtysińska I., Szkolenia pracowników a rozwój organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, s. 9.
  • Koźmiński A., Jemielniak D., Zarządzanie od podstaw, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008, s. 28.
  • Linksman R., W jaki sposób szybko się uczyć, Diogenes, Warszawa 2008, s. 124.
  • Mika S., Psychologia społeczna, PWN, Warszawa 1984, s. 124.
  • Stoner J., Wankel Ch., Kierowanie, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, s. 83.
  • Taraszkiewicz M., Rose C., Atlas efektywnego uczenia się, Transfer Learning, CODN, Warszawa 2006, s. 101.
  • www.profirma.com.pl, 25.12.2010 r.
  • www.profirma.pl, 20.12.2010 r.
  • www.trendy.one.edu.pl, 12.12.2010 r.
  • www.wikipedia.pl, 12.12.2010 r.
  • www.wikipednia.pl, 24.12.2010 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333381
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.