Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 34 Marketing Przyszłości. Trendy.Strategie. Instrumenty Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu Rola personelu i kreowania relacji w podmiotach rynkowych | 245-257
Tytuł artykułu

Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Employee Motivation and Customer Satisfaction in the Empirical Studies Perspective of the Lublin's Shopping Malls
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań pierwotnych, prowadzonych w obszarze pomiaru poziomu satysfakcji i lojalności klientów oraz motywacji pracowników lubelskiego sektora centrów handlowych. Głównym obszarem rozważań badawczych autorów jest wyznaczenie zbioru determinant kształtujących omawiane zjawiska marketingowe. Ponadto podjęto udaną próbę zdiagnozowania siły i charakteru relacji występujących między badanymi zjawiskami: poziomu motywacji pracowników oraz satysfakcji i lojalności klientów w perspektywie poszczególnych analizowanych zagadnień problemowych wykorzystanych przy charakteryzowaniu omawianych zjawisk marketingowych. Opracowanie jest częścią badań w ramach grantu naukowego NCN (2011/03/D/HS4/04311). (abstrakt autora)
EN
The paper presents the results of the primary research conducted in the area of measuring the level of customers' satisfaction and loyalty as well as employees' motivation of Lublin shopping malls. The main area of research considerations conducted in the paper is to define a set of macrosocial determinants that contribute to the marketing phenomenon. In addition, the authors made a successful attempt to diagnose the strength and nature of the relationship existing between the level of staff motivation and customers' satisfaction and loyalty in the perspective of individual analyzed issues used while describing marketing phenomena. The paper is the part of the scientific grant awarded by The National Science Centre in Poland (No. NCN 2011/03/D/ HS4/04311). (author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Lubelska
Bibliografia
  • Dembińska-Cyran I., Holub-Iwan J., Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004.
  • Fornell C., The Satisfied Customer. Winners and losers in the battle for buyer preference, Palgrave Macmillan, New York 2008.
  • Johnson M.D., Customer orientation and market action, Upper Saddle River, Prentice Hall, New Jersey 1998.
  • Hill N. Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  • Kotler P., Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wyd. Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
  • Koźmiński A.K., Piotrowski W., Zarządzanie - Teoria i praktyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2007.
  • Nieżurawski L., Pawłowska B., Witkowska J., Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie, Wyd. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2010.
  • Skowron S., Skowron Ł., Lojalność klienta a rozwój organizacji, Difin, Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171318587
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.