Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 29 Rynki finansowe w dobie kryzysu | 279-283
Tytuł artykułu

Zastosowanie komunikacji marketingowej na rynku usług windykacyjnych w Polsce

Warianty tytułu
The Application of Marketing Communication on the Vindication Services' Market in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie ma na celu ukazanie praktycznych rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej stosowanych przez polskie firmy zajmujące się prowadzeniem usług windykacyjnych. Szczególną uwagą autor rozprawy objął najbardziej dostępne medium przekazu - komunikację on-line oraz działania buzz marketingowe w internecie. Dzięki podjętej analizie zdefiniowano istotne narzędzia i instrumenty oraz ścieżki komunikacji stosowane w sektorze finansowym tudzież ich wpływ na optymalizację efektywności prowadzonych przez przedsiębiorstwa działań marketingowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The elaboration aims at the demonstration of practical solutions in the area of marketing communication, which are applied by Polish companies occupied with providing vindication services. The author of the dissertation has put special attention on the most available means of transfer - on line communication and buzz marketing activities in the Internet. The undertaken analysis allowed to define important tools and instruments as well as ways of communication applied in the financial sector or would be their influence on the optimization of the efficiency of marketing activities carried out by enterprises. (original abstract)
Bibliografia
  • Pilarczyk B., Reklama jako narzędzie komunikacji masowej, [w:] Komunikowanie się w marketingu, praca zb. pod red. Mruka H., PWE, Warszawa 2004.
  • Zurawik B., Zurawik W., Marketing usług finansowych, PWN, Warszawa 1999.
  • Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1999.
  • Szymoniuk B., Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania, [w:] Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, praca pod red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
  • Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 2004.
  • Gardner S., Buzz Marketing with Blogs For Dummies, Wiley Publishing Inc. Indianapolis, 2005.
  • Hughes M., Marketing szeptany, MT Biznes, 2008.
  • Smith P.R., Zook Ze., Marketing Communications: Integrating Offline and Online with Social Media, Kogan Page, 5th edition 2011.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171318385
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.