Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dokonano charakterystyki otoczenia międzynarodowego. Omówiono uwarunkowania oddziaływania na międzynarodowe otoczenie organizacji oraz znaczenie komunikacji PR z otoczeniem międzynarodowym.
Rocznik
Strony
295-305
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Handbook of Public Relations. Red. R.L. Heath. Sage Publications. Inc .Thousand Oaks. CA 2001, s. 641.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie I kontrola. Warszawa 1994, s. 621.
- Kowalik G.: Przełamywanie bariery nieufności na rynkach UE (case study Selena Co. SA). "Menager" 2004, No 8, s. 11.
- Koźmiński A.K.: Zarządzanie międzynarodowe. Warszawa 1999, s. 11.
- Krzysztofek K.: Komunikowanie międzynarodowe. Warszawa 1983, s. 98.
- Mole J.: W tyglu Europy. Wzorce i bariery kulturowe w przedsiębiorstwach. Warszawa 2000, s. 282.
- Obraz Polski i Polaków w Europie. Red. L. Kolasińska-Bobińska. Warszawa 2003, s. 67.
- Penc J.: Innowacje i zmiany w firmie - transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Warszawa 1999, s. 24.
- Żbikowska A.: Public relations. Warszawa 2005, s. 54.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171318285