Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 295-305
Tytuł artykułu

Międzynarodowe otoczenie organizacji w PR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonano charakterystyki otoczenia międzynarodowego. Omówiono uwarunkowania oddziaływania na międzynarodowe otoczenie organizacji oraz znaczenie komunikacji PR z otoczeniem międzynarodowym.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Handbook of Public Relations. Red. R.L. Heath. Sage Publications. Inc .Thousand Oaks. CA 2001, s. 641.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie I kontrola. Warszawa 1994, s. 621.
  • Kowalik G.: Przełamywanie bariery nieufności na rynkach UE (case study Selena Co. SA). "Menager" 2004, No 8, s. 11.
  • Koźmiński A.K.: Zarządzanie międzynarodowe. Warszawa 1999, s. 11.
  • Krzysztofek K.: Komunikowanie międzynarodowe. Warszawa 1983, s. 98.
  • Mole J.: W tyglu Europy. Wzorce i bariery kulturowe w przedsiębiorstwach. Warszawa 2000, s. 282.
  • Obraz Polski i Polaków w Europie. Red. L. Kolasińska-Bobińska. Warszawa 2003, s. 67.
  • Penc J.: Innowacje i zmiany w firmie - transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Warszawa 1999, s. 24.
  • Żbikowska A.: Public relations. Warszawa 2005, s. 54.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171318285
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.