Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 263-267
Tytuł artykułu

Radio jako narzędzie komunikacji rynkowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono zalety radia jako narzędzia skutecznie wykorzystywanego w procesie komunikacji rynkowej. Skuteczność ta, zdaniem autora wynika z zaufania do tego środka przekazu i powszechności radia.
Twórcy
  • RADIO OPOLE S.A.
Bibliografia
  • Beliczyński J.: Radio - pełen zakres zalet. "Aida Media" 1998, nr 7(50). s. 5.
  • Goban-Klas T.: Komunikowanie i media. [w:] Dziennikarstwo i świat mediów. Red. Z. Bauer, E. Chudziński. Kraków 2000, s. 20.
  • Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków 1997, s. 180.
  • Kwarciak B.: Rachunek zysków i strat. "Aida Media" 1996. nr 9(28). s. 11.
  • McLuhan M.: Zrozumieć media. Przedłużenie człowieka. Warszawa 2004, s. 387.
  • Nierenberg B.: Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej. Opole 2004, s. 83.
  • Nierenberg B.: Wybrane problemy badania skuteczności reklamy. Opole 2000, s. 67.
  • Ślusarski W.: Początki radia i reklamy radiowej. "Aida Media" 1996, nr 9(28). s 6-7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317943
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.