Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono pokrótce strategię i wymogi komunikacji i pracy z mediami dla tworzenia wizerunku organizacji.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
225-230
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
- Tworzydlo D., Humenny G., Góra R., Gawroński S., Soliński T.: Analiza sfer zadaniowych Public Relations w przedsiębiorstwach. Rzeszów 2003, s. 63.
- Pluta E.: Public relations. Moda czy konieczność? Teoria i praktyka. Warszawa 2001, s. 196.
- Taylor Nelson Sofres: Światowy raport o Internecie, lipiec 2002, http://www.obop.pl. Cyt. za: D. Tworzydło, G. Humenny, R. Góra. S. Gawroński. T. Soliński: Analiza sfer zadaniowych Public Relations w przedsiębiorstwach. Rzeszów 2003, s. 62-69.
- Business Communications Associates, http://www.bca.com.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317819