Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 225-230
Tytuł artykułu

Media i rzeczywistość : problemy komunikacji i rola dziennikarzy w zmianach wizerunku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono pokrótce strategię i wymogi komunikacji i pracy z mediami dla tworzenia wizerunku organizacji.
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
  • Tworzydlo D., Humenny G., Góra R., Gawroński S., Soliński T.: Analiza sfer zadaniowych Public Relations w przedsiębiorstwach. Rzeszów 2003, s. 63.
  • Pluta E.: Public relations. Moda czy konieczność? Teoria i praktyka. Warszawa 2001, s. 196.
  • Taylor Nelson Sofres: Światowy raport o Internecie, lipiec 2002, http://www.obop.pl. Cyt. za: D. Tworzydło, G. Humenny, R. Góra. S. Gawroński. T. Soliński: Analiza sfer zadaniowych Public Relations w przedsiębiorstwach. Rzeszów 2003, s. 62-69.
  • Business Communications Associates, http://www.bca.com.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317819
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.