Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 213-222
Tytuł artykułu

Ocena wpływu udziału w targach na sytuację rynkową przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono metody oceny targów i rezultatów targowych, a także badania sposobów oceny rezultatów targowych obejmujące krakowski rynek targowy.
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Bellizi J.A., Lipps D.J.: Managerial Guide-lines for Trade Show Effectiveness. "Industrial Marketing Management" 1984, No 13, s. 49-52.
  • Gopalakrishna S., Lilien G.L.: A Three-stage Model of Industrial Trade Show Performance. "Marketing Science" 1995, Vol. 14, No 1. s. 22-37.
  • Hansen K.: Measuring performance at trade shows: Scale development and validation. "Journal of Business Research" 2004, No 1, s. 1 i nast.
  • Herbig P., O'Hara B., Palumbo F.: Measuring Trade Show Effectiveness: An Effective Exercise? "Industrial Marketing Management" 1994, No 23, s. 170.
  • Hutt M.D., Speh T.W.: Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych. Warszawa 1997, s. 544.
  • Klimkowska R.: Planowanie pierwszego udziału w targach. "Gazeta Targowa" 1997, nr 6/216, s. 53-55.
  • Shoham A.: Selecting and Evaluating Trade Shows "Industrial Marketing Management" 1992, No2 s, 335-341.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317807
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.