Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 205-212
Tytuł artykułu

Skuteczne zarządzanie podczas sytuacji kryzysowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono typy sytuacji kryzysowych, błędy popełniane w sytuacji kryzysowej przez polskie firmy, działania prewencyjne oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.
Twórcy
  • Uniwersytet Wrocławski
Bibliografia
  • Adamus-Matuszyńska A.: Sytuacja kryzysowa - dramat czy wyzwanie. Funkcje kryzysów w rozwoju przedsiębiorstwa. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" nr 7, Wrocław 2001, s. 248.
  • Black S.: Public Relations. Warszawa 1998. s. 152.
  • Budzyński W.: Public relations zarządzanie reputacją firmy. Warszawa 2001, s. 144.
  • Cenker E.M.: Public relations. Poznań 2000, s. 168.
  • Garcia H.F.: Crisis Comunikations. [w:] F.P. Seitel: Public relations w praktyce. Warszawa 2003, s. 42, 231.
  • Kadragic A., Czarnowski P.: Public relations, czyli promocja reputacji. Praktyka działania. Warszawa 1997, s. 31.
  • Kiełdanowicz M.: Public relations w sytuacjach kryzysowych. [w:] Public relations w teorii i praktyce. Wrocław 2002. s. 41.
  • Ostrow S.: Managing Terrorist Acts in the Age of Sound Byte Journalism. "Reputation Management" 1996, listopad-grudzień, s. 75-76.
  • Szałkiewicz W.K.: Komunikacja w sytuacji kryzysowej, http://www.epr.pl/czytelniatrzy.php?id=l13&itemcat=1.
  • Zwolińska M., Mitraszewski P.: Hazard w korporacji. Jak chroniona jest reputacja firmy. "Brief" 2005, nr 67/04, s. 42.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317799
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.