Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 193-203
Tytuł artykułu

Działania public relations w praktyce małych firm - wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W rozważaniach teoretycznych do tej pory zagadnienia PR przeważnie odnoszone były do dużych firm. Jednak zważając na fakt rozwoju i znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw, autorka postanowiła przyjrzeć się zagadnieniu PR w kontekście małych przedsiębiorstw. Celem naukowym badań była próba zidentyfikowania znaczenia public relations w działalności małych przedsiębiorstw, zbadania znajomości zagadnień związanych z kształtowaniem wizerunku i sposobów jego wykorzystania w praktyce. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317797
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.