Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 181-192
Tytuł artykułu

Public relations a zarządzanie komunikacją marketingową firmy w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa odnosi się do interakcji z otoczeniem. Sprowadza się do wykorzystania elementów promocji-mix. Małe i średnie przedsiębiorstwa ze względu na ograniczony dostęp do kapitału muszą dokonywać wyborów selektywnych. Znaczącą rolę w tych działaniach może odegrać public relations i Internet. Internetowy serwis firmowy stanowi coraz częściej jeden z ważniejszych elementów efektywnej komunikacji marketingowej MŚP i znaczący czynnik uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Politechnika Poznańska
Bibliografia
  • Chaston I., Mangles T.: Small business marketing management. New York 2002, s. 8-9.
  • Frąckiewicz E., Karwowski J., Karwowski M., Rudawska E.: Zarządzanie marketingowe. Warszawa 2004, s. 203.
  • Hozer J., Markiewicz I.: Małe firmy. Analizy i diagnozy. Rozprawy i Studia T. (DXI) 437. Szczecin 2002. s. 28.
  • Janiuk I.: Strategiczne dostosowanie polskich małych i średnich przedsiębiorstw do konkurencji europejskiej. Warszawa 2004, s. 87.
  • Jankiewicz S.: Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw jako priorytet polityki gospodarczej. Poznań 2004, s. 90-91.
  • Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. Warszawa 2002, s. 851.
  • Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Kraków 2003. s. 150-152.
  • Malinowska M.: System komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. "Marketing i Rynek" 2002, nr 10.
  • Marketing przedsiębiorstw przemysłowych. Red. W. Mantura. Poznań 2000, s. 70.
  • Piasecki B.: Ekonomika i zarządzanie małą firmą. Warszawa-Łódź 1999, s. 248-249.
  • Pomykalski A.: Nowoczesne strategie marketingowe. Warszawa 2003, s. 286.
  • Przybysz J., Sauś J.: Corporate public relations (CPR) a marketing public relations (MPR) w przedsiębiorstwie. [w:] Public relations - sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Katowice 2004.
  • Ruscheinski N., Talbot P.: Public Relations w Internecie. [w:] R. Brady, E. Forrest, R. Mizerski: Marketing w Internecie. Warszawa 2002. s. 151.
  • Safin K.: Zarządzanie małą firmą. Wrocław 2003, s. 100.
  • Sznajder A.: Promacja w Internecie. [w:] Media, komunikacja, biznes elektroniczny. Red. B. Jung. Warszawa 2001, s. 160.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317795
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.