Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 5 (65) | 87-100
Tytuł artykułu

Google-Marketing of Selected Online Services of Polish Banks

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In this paper the results of the survey on the Google search engine marketing of selected phrases (keywords) for basic banking products for retail customers and small and medium-sized enterprises in Poland were discussed. The research was done in November 2012, concerning seven phrases covering deposit, savings and loan services. The recent statistics (from the 1st quarter of 2010 up to 2nd quarter of 2012) for online banking in Poland, as well as for Internet marketing market were also presented. In conclusion, the recommendations for the application of Google-marketing in retail banking were formulated. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
87-100
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • University of Bialystok, Poland
Bibliografia
  • Bailyn E., Bailyn B., 2012, Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek, Wyd. Helion, Gliwice.
  • Boczoń W., Liczba ROR po II kw. 2012., http://prnews.pl/wojciech-boczon/liczba-ror-po-ii-kw-2012-najszybszy-przyrost-w-aliorze-i-pocztowym-72522.html [access: 2012.11.07].
  • Finanse i plany finansowe Internautów. Raport z Badań, 2013, Gemius / Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Warszawa.
  • Fox V., 2012, Marketing in the Age of Google, John Wiley & Sons, Hoboken, New Jersey.
  • http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py? hl=en&answer=70897 [access: 2012.11.10].
  • http://www.google.com/trends/explore [access: 2012.11.08].
  • Jakie są najlepsze źródła informacji o produktach bankowych wśród przedsiębiorców? Raport z badań, http://prnews.pl/analizy/jakie-sa-najlepsze-zroda-informacji-o-produktach-bankowych- wsrod-przedsiebiorcow-67513.html [access: 2012.12.22].
  • Lantz J. W., 2009, The Essential Attorney Handbook for Internet Marketing, Search Engine Optimization, and Website Development Management, Esquire Interactive LLC, Oro Valley.
  • Ledford J. L., 2009, Search Engine Optimization, Wiley Publishing Inc., Indianapolis, Indiana.
  • Małe firmy o usługach bankowych. Raport z badań, 2012, CBM INDICATOR, Warszawski Instytut Bankowości, Warszawa.
  • Marketing w wyszukiwarkach. Raport interaktywnie.com, 12/2011, http://interaktywnie.com/index/ index/?file=raport- marketing_w_wyszukiwarkach.pdf [access: 2012.11.10].
  • Matuszewski Ł., 2008, Po linku do banku. Raport o SEO i SEM w polskiej bankowości, "Bluerank Bluepaper", 06.
  • Młodzi nie boją się e-bankowości, http://www.czasnafinanse.pl/produkty-finansowe/ konta/artykuly/mlodzi-nie-boja-sie-e- bankowosci [access: 2013.02.20].
  • Monitor Banków Polskich, No. 6, 2012, Związek Banków Polskich i TNS Polska, Warszawa.
  • Polish Financial Supervision Authority Data Bank: Banking Sector - Ordinary Data 9/2012, http://www.knf.gov.pl/en/Images/data_09-2012_tcm81-26207.xls [access: 2012.11.07].
  • Raport NETB@NK, Bankowość internetowa i płatności bezgotówkowe. IV kwartał 2011 roku, 2012, Związek Banków Polskich, Warszawa.
  • Raport NETB@NK, Bankowość internetowa i płatności bezgotówkowe. IV kwartał 2010 roku, 2011, Związek Banków Polskich, Warszawa.
  • Raport NETB@NK, Bankowość internetowa i płatności bezgotówkowe. Podsumowanie II kwartału 2012 roku, 2012, Związek Banków Polskich, Warszawa.
  • Reklama w Internecie. Raport interaktywnie.com, 09/2012, http://interaktywnie.com/ download/57 [access: 2012.11.10].
  • Społeczeństwo informacyjne w liczbach, 2012, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Departament Społeczeństwa Informacyjnego, Warszawa.
  • Średnie firmy o usługach bankowych. Raport z badań, 2012, CBM INDICATOR, Warszawski Instytut Bankowości, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317619
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.