Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 129-140
Tytuł artykułu

Miejsce i rola retoryki w public relations o wymiarze strategicznym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wymiar strategiczny public relations, a także Public Relations jako podsystem w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem oraz retorykę jako element komunikacji w Public Relations.
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Bielicka B.: Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania. [w:] Public relation w zarządzaniu firmą. Red. D. Tworzydło: T. Soliński. Rzeszów 2004, s. 37-40.
  • Flakiewicz W.: Systemy informacyjne w zarządzaniu. Uwarunkowania, technologie, rodzaje. Warszawa 2002.
  • Griffin E.: Podstawy komunikacji społecznej. Gdańsk 2003, s. 55-66.
  • Korolko M.: Retoryka i erystyka dla prawników. Warszawa 2001, s. 17-18.
  • Łobejko S.: Systemy informacyjne w związku z wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie. Warszawa 2004.
  • Rozwadowska B.: Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa. [w:] Komunikowanie się w biznesie. Red. H. Mruk. Poznań 2002, s. 123.
  • Schoderback P.P., Schoderback C.G., Kefalas A.G.: Management Systems Business Publications. Homewood 1990. s. 33-34.
  • Seitel F.P.: Public relations w praktyce. Warszawa 2003, s. 517.
  • Sobkowiak B.: Komunikowanie społeczne. [w:] Współczesne systemy komunikowania. Red. B. Dobek-Ostrowska. Wrocław 1998, s. 11.
  • Stankiewicz J.: Komunikowanie się w organizacji. Wrocław 1999.
  • Stankiewicz M.J.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Toruń 2002. s. 268.
  • Wiktor J.W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa 2001, s. 222.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317587
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.