Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono wymiar strategiczny public relations, a także Public Relations jako podsystem w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem oraz retorykę jako element komunikacji w Public Relations.
Rocznik
Strony
129-140
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
- Bielicka B.: Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania. [w:] Public relation w zarządzaniu firmą. Red. D. Tworzydło: T. Soliński. Rzeszów 2004, s. 37-40.
- Flakiewicz W.: Systemy informacyjne w zarządzaniu. Uwarunkowania, technologie, rodzaje. Warszawa 2002.
- Griffin E.: Podstawy komunikacji społecznej. Gdańsk 2003, s. 55-66.
- Korolko M.: Retoryka i erystyka dla prawników. Warszawa 2001, s. 17-18.
- Łobejko S.: Systemy informacyjne w związku z wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie. Warszawa 2004.
- Rozwadowska B.: Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa. [w:] Komunikowanie się w biznesie. Red. H. Mruk. Poznań 2002, s. 123.
- Schoderback P.P., Schoderback C.G., Kefalas A.G.: Management Systems Business Publications. Homewood 1990. s. 33-34.
- Seitel F.P.: Public relations w praktyce. Warszawa 2003, s. 517.
- Sobkowiak B.: Komunikowanie społeczne. [w:] Współczesne systemy komunikowania. Red. B. Dobek-Ostrowska. Wrocław 1998, s. 11.
- Stankiewicz J.: Komunikowanie się w organizacji. Wrocław 1999.
- Stankiewicz M.J.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Toruń 2002. s. 268.
- Wiktor J.W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa 2001, s. 222.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317587