Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 25-35
Tytuł artykułu

Motywy prowadzenia public relations jako problem badawczy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono źródła i charakter trudności w badaniu motywów prowadzenia PR. Podjęto próbę przedstawienia ogólnej diagnozy sytuacji w badaniach motywów w Polsce oraz dokonano identyfikacji motywów w odniesieniu do przedsiębiorstw.
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Goban-Klas T.: Czarny PR. [w:] Public relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Red. H. Przybylski. Katowice 2004.
  • Kleppner J.: The effects of mass communication. Glencoe, IL 1960.
  • Stępień J.: Przewidywanie ryzyka. "Press" 2003, nr 7.
  • White J., Mazur L.: Strategic Communications Management Making. Public Relations Work. Wahingham 1995.
  • Żyminkowski T.: Metody badania wizerunku banków. Poznań 1997, nr 242.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317459
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.