Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 13-23
Tytuł artykułu

Interdyscyplinarność public relations

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest próba udowodnienia, że konstytuująca cecha public relations to interdyscyplinarność rozumiana jako umiejętność praktycznego wykorzystywania osiągnięć wielu gałęzi nauki i wiedzy praktycznej. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Adamus-Matuszyńska A.: Możliwości public relations jako dyscypliny naukowej. [w:] Public relations w teorii i praktyce. Red. H. Przybylski. Katowice 2004.
  • Begg D., Fisher S., Dornbusch R.: Ekonomia. T. 1. Warszawa 1993.
  • Bell P.A., Greene Th.C., Fischer J.D., Baum A.: Psychologia środowiskowa. Gdańsk 2004.
  • Goffman E.: Człowiek w teatrze życia codziennego. Warszawa 1981.
  • Gruing J.E., Hunt T.: Managing Public Relations. Fort Worth 1984, s. 3.
  • Klein J.: Interdisciplinarity - History. Theory- and Practice. Detroit 1990, s.1.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie I kontrola. Warszawa 1994, s. 16.
  • Krzemiński I.: Co się dzieje między ludźmi ? Warszawa 1999, s. 62.
  • Ks. Szymczak J.Sz.: Interdyscyplinarność Instytutu, http://www.isr.org.pl/wydaw/xxv/szym_i.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317425
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.