Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 5 | 72-75
Tytuł artykułu

E-learning w szkolnictwie wyższym w Malezji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele malezyjskich instytucji edukacyjnych rozpoczęło działalność e-learningową, wierząc, że, jako alternatywa w stosunku do tradycyjnych metod kształcenia, da ona doskonałe rezultaty. Natomiast przygotowanie i zarządzanie e-learningiem to bardzo złożony proces. Artykuł prezentuje wyniki projektu badawczego przeprowadzonego w celu przestudiowania planowania strategicznego i wdrożenia e-learningu w poszczególnych instytucjach szkolnictwa wyższego w Malezji. Metoda badawcza jest oparta na modelu planowania strategicznego Rogera Kaufmana, pozwalającym na ocenę luki między obecnymi a pożądanymi rezultatami pracy. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
72-75
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Hassan S. , Government and eLearning: Harnessing eLearning in the Education Sector, referat przedstawiony na National Conference on eLearning 2002, Putra World Trade Center, Kuala Lumpur, 4-5 lipca 2002.
  • Kaufman R. , Strategic Planning Plus: An Organizational Guide, Sage Publications, Newbury Park 1992. OUM, KTKM-OUM Research on E-Learning Readiness in Malaysia concept paper. Badania nad e-learningiem w Malezji, 2004.
  • Raja Maznah R.H., Developing instructional design guideline for Web-based learning, referat przedstawiony na The National Conference on Teaching and Learning in Higher Education, Alor Star, 9-10 października 2000.
  • Raja Maznah R.H. , Enabling K-Economy Content Developers in Higher Education, referat przedstawiony na National Seminar on Malaysia's Transformation into K-Economy: Challenges and Response, Kuala Lumpur, 20-21 listopada 2000.
  • Raja Maznah R.H. , Appropriate Use of Instructional Design to Maximise Learning, [in:] Fallows and Bhanot (editors), Educational Development Through Information and Communication Technology, Kogan Page, London 2002, p. 175-185.
  • The Institute for Higher Education Policy, Quality on the Line: Benchmarks for success in internet-based distance education, National Education Association. Washington 2000.
  • Open University Malaysia, www.oum.edu.my
  • Multimedia University Malaysia, www.mmu.edu.my
  • Virtual University, Universiti Tun Abdul Razak , http://www.unitar.edu.my
  • Strona WWW osób zainteresowanych
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317081
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.