Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 25 (5) Inżynieria innowacji : zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce organizacji biznesowych, publicznych i pozarządowych | 137-149
Tytuł artykułu

Inżynieria innowacji w kształtowaniu kapitału relacyjnego w przedsiębiorstwie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia zagadnienia istoty i roli innowacji w kształtowaniu kapitału relacyjnego w zakresie doskonalenia komunikacji oraz odpowiednio dobranej formy współpracy z interesariuszami firmy. Ukazuje nowoczesne formy współpracy oraz ogromny wkład nowych technik informacyjnych w doskonaleniu kapitału relacyjnego przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the issues of the nature and role of innovation in the development of relational capital in the improvement of communication & appropriate forms of cooperation with selected stakeholders of the company. It shows modern forms of cooperation and the huge contribution of new IT technologies in the development of relational capital of the companies. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Akerlof George A., Robert J. Schiller, Zwierzęce instynkty, Studio Emka, Warszawa 2010.
  • Birni W. T., Horizontal inter-firm cooperation..., Journal of Small Business & Enterprise Development, 2011 r., Vol. 18, no. 4.
  • Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002 r.
  • Cloud Computing: Elastyczność, Efektywność, Bezpieczeństwo, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową we współpracy z Thinktank i Microsoft, 2011. Artykuł z miesięcznika Administrator 2/2013.
  • Danielak W., Kształtowanie kapitału relacyjnego w małym i średnim przedsiębiorstwie, UE we Wrocławiu, Wrocław 2012 r., s. 43.
  • Dębkowska K. i inni, IBiA Vivade Sp. z o.o., Białystok 2011.
  • Dobiegała-Korona B., Strategie innowacji w budowanie kapitału klienta, [w:] Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i Strategie, Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Poltext, Warszawa 2010.
  • Hadley A., Magman C.C., Content Rules, John Wiley & Sons Inc., New Jersey, 2012.
  • Krupski R., Elastyczność organizacji, UE we Wrocławiu, Wrocław 2008 r.
  • Myszka W., Składzie J., Skonieczny J., Knowledge Integration Community jako instrument współpracy uniwersytetu z przemysłem, Prace naukowe UE we Wrocławiu, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2010 r.
  • Pudło P., Kapitał intelektualny jako akcelerator rozwoju społeczeństwa informacyjnego, artykuł będący częścią projektu nr NN 115408840, Uniwersytet Rzeszowski.
  • Roggers E.M., E Stańczyk-Hugiet E., Koopetycja czyli dokąd zmierza konkurencja, Przegląd Organizacji", 2011 r., nr 5.
  • Rapp, Collins, 1990 r.
  • Raport z badań ilościowych, grant KBN, marzec 2011; Kapitał relacyjny w małych i średnich przedsiębiorstwach.
  • Słownik Terminologii Logistycznej. ILiM, Poznań 2006 r., seria Biblioteka Logistyka, ISBN 83-87-344-22-2, wejście 20 sierpnia 2013 roku.
  • Stańczyk-Hugiet E., Koopetycja czyli dokąd zmierza konkurencja, Przegląd Organizacji", 2011 r., nr 5.
  • Todeva E., Knoke D., Strategic alliances and models of collaboration, "Management Decision", 2005 r., vol. 43, no. 1.
  • Wójcik-Augustyniak M., Innowacja wartości jako współczesna koncepcja strategii marketingowych, Ocenomia, 2009 r., nr 8(4).
  • Artykuł ekspercki Cloud Computing - korzyści i zagrożenia, [www.actinasolar.com], 2012.
  • [http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Zarzadzanie_relacjami_z_klientami&ddid=35484106].
  • Kwartalnik Studia regionalne i lokalne, [www.studreg.uw.edu.pl/pdf/2003-zolejniczak.pdf]
  • Portal wiedzy dla biznesu, [www.nf.pl].
  • Wyniki badań polskiej blogosfery, [http://eredaktor.pl/wyniki-badańpolskiej-blogosfery-wreszcie-dostępne].
  • [www.salesmanago.com].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171316783
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.