Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 2 |
Tytuł artykułu

Model gry edukacyjnej dla potrzeb kształcenia online grup studenckich

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia zagadnienia związane z nauczaniem opartym na modelu multimedialnej gry edukacyjnej, zastosowanym dla potrzeb kształcenia akademickiego i ustawicznego. Ramowy model "UniGame: Umiejętności Społeczne i Trening Wiedzy", który umożliwia nauczycielom definiowanie własnych gier, został przekrojowo opisany w poniższym opracowaniu. Model ten promuje przyswajanie miękkich umiejętności i interdyscyplinarne podejście do nauczania oraz opiera się na teorii kształcenia zespołowego. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Al-Ubaidi, T. Dietinger, H. Maurer, M. Pivec: Situation Learning or what do adventure games and hypermedia have in common, Campus 2000: Lernen in neuen Organisationsformen, pod red. F. Scheuermann, Niemcy, 2000, s. 83 - 96.
  • Dondi C., M. Moretti: Survey on online game-based learning, http://www.unigame.net/html/case_studies/D1.pdf 18.08.2003
  • Dziabenko O., M. Pivec, I. Schinnerl: Scenariusz Gry - UniGame: Social Skills and Knowledge Training, http://www.unigame.net/html/case_studies/Game_scenario.pdf 18.08.2003
  • Holzinger A., H. Maurer: Incidental learning, motivation and the Tamagotchi Effect, VR-Friend, chances for new ways of leaning with computers. CAL99: Virtuality in Education, s.70, 1999, Londyn: Elsevier.
  • Maurer H., N. Scherbakov: Goal-Oriented learning on the Web: Practical Approach. ICCE99, Chiba, Japan, Amsterdam, Vol. II, 1999, s. 736-743.
  • M. Pivec, Knowledge Transfer in Online Learning Environments; Knowledge Mediation and Knowledge Glows for Authoring, Teaching and Learning. Praca Doktorska na TU Graz, 2000.
  • Pivec M., O. Dziabenko, I. Schinnerl: Aspects of Game-based Learning. I-Know'03. J.UCS, s. 217 - 224.
  • Pivec M., H. Maurer, A New Approach - Situation Learning (SL). SITE 2001.
  • Prensky M., Digital Game-based Learning, McGraw-Hill 2001.
  • Quinn C.N., The Play's the Thing: Enhancing Learning Design Through Game Elements. Przewodnik w AI-ED99, LeMans, Francja, 1999.
  • UniGame: Game-based Learning in Universities and Lifelong Learning, http://www.unigame.nett 18.08.2003
  • Vygotsky L., Mind in Society: The development of higher psychological processes, Harvard University Press, Cambridge, 1978.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171316621
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.