Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 36 Marketing Przyszłości. Trendy.Strategie. Instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu | 269-277
Tytuł artykułu

Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customers Perception in the Framework of Modern Sales Methods
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każdego dnia nabywca dokonuje zakupu produktów, często nie wiedząc o tym, że robi to będąc pod wpływem narzędzi manipulacji, które nakłaniają go do wyboru konkretnego produktu. Zadaniem technik sprzedaŜy jest nie tylko aktywizacja klienta do zakupu produktu, ale równieŜ dostarczenie jak największej satysfakcji z jego posiadania i zachęcenie do powtórnego zakupu w przyszłości. W przeprowadzonym badaniu podjęto próbę ustalenia, jak oceniane są przez konsumentów nowoczesne techniki sprzedaży. W celu odpowiedzi na to pytanie zrealizowano badanie wśród 300 mieszkańców Olsztyna. Ustalono, że skuteczność nowoczesnych metod sprzedaży jest mocno zróżnicowana. Jedne techniki są akceptowane, inne nie. Niektóre są nawet bardzo pomocne w procesie zakupu.(abstrakt autora)
EN
Every day buyers purchase products, often being unaware that they are under the influence of manipulative actions, which induce them to choose particular products. The task of selling methods is not only to induce the customer to purchase a product but also providing the greatest possible satisfaction of product's ownership and encouraging repeated purchase in the future. In the conducted research an attempt was made to determine how the modern methods of sale are evaluated by consumers. In response to the above issues, a tree hundred residents of the city of Olsztyn have been researched. It was found that the effectiveness of modern sales methods is highly diverse. Some techniques are accepted, others are not. Some are even very helpful in the buying process.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • Brady R., Forrest E. Mizerski R., Marketing w internecie, PWE, Warszawa 2002.
  • Borusiak B., Merchandising, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2006.
  • Kramer J., Konsumpcja w gospodarce rynkowej, PWE, Warszawa 1997.
  • Laquey T., Ryer J.C., Internet i okolice. Przewodnik po światowych sieciach komputerowych,Biznet Poland, Warszawa 1994.
  • O`Shauggnessy J., Dlaczego ludzie kupują, PWE, Warszawa 1994.
  • Pabian A., Promocja: nowoczesne środki i formy, Difin, Warszawa 2008.
  • Rudzewicz A., Grzybowska-Brzezińska M., Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje konsumentów (znaczenie zmysłów), "Handel Wewnętrzny" 2013, listopad- grudzień 6 (347).
  • Rudzewicz A., Makarski S., Małysa-Kaleta A., Heryszek T., Innowacje w marketingu, Wyd. UWM, Olsztyn 2010.
  • Stone M., Bond A., Blake E., Marketing bezpośredni i interaktywny, PWE, Warszawa 2007.
  • Tracy B., Skuteczne techniki sprzedaży, Wyd. Muza, Warszawa 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171316127
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.