Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niezwykle szybki rozwój nauki i techniki stawia przed uczelniami wyższymi inne niż dotychczas zadania. Proces kształcenia nie kończy się wraz z uzyskaniem przez absolwenta dyplomu, lecz nabiera charakteru cyklicznego. Właściwie trwa on nieprzerwanie przez cały czas jego zawodowej działalności.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
- Bednarczyk H., Modułowy model kształcenia inżynierów mechaników, V. Światowy Kongres Kształcenie i dokształcanie inżynierów na potrzeby XXI w., Warszawa, 12-14 września 2000.
- Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Wydawnictwo Moderski i S-ka, Poznań 2000.
- Grabowska A., Budohoska W., Procesy percepcji, PWN, Warszawa 1995.
- Kiełtyka L., Jędrzejczyk W., Czynniki przyswajalności wiedzy w procesie edukacji, V. Światowy Kongres Kształcenie i dokształcanie inżynierów na potrzeby XXI w., Warszawa, 12-14 września 2000.
- Samek A., Kształtowanie struktury jednostki dydaktycznej z wykorzystaniem multimediów, [w:] T. Gołębiowski, M. Dąbrowski, B. Mierzejewska (red.), Uczelnia oparta na wiedzy, FPAKE, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171315123