Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 5 (CD) | 225-235
Tytuł artykułu

Ocena rozwoju i funkcjonowanie centrum logistycznego

Autorzy
Warianty tytułu
An Assessment of the Development and the Logistic Centre Functioning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono charakterystykę wybranego Centrum Logistycznego oraz dokonano oceny jego rozwoju i funkcjonowania. Do oceny wykorzystano takie mierniki jak: liczba zawieranych kontraktów, terminowość i czas realizacji zleceń a także poziom uszkodzeń i zwrotów towarów. Dzięki zastosowaniu metody SERVQUAL dokonano oceny świadczenia jakości usług wykorzystując do tego celu osoby bezpośrednio w nie zaangażowane (personel). Otrzymane wyniki badań pozwoliły nie tylko oszacować ogólną jakość świadczonych przez personel usług , ale również zidentyfikować te elementy usługi, te braki w procesie świadczenia usług, na które należy zwrócić szczególną uwagę, podczas doskonalenia poziomu świadczonych usług. (abstrakt oryginalny)
EN
In the article were presented characteristics of chosen Logistic Centre. It was made an assessment of its development and functioning. For evaluation the following factors were used: the number of reached contracts, the promptness and the lead time of orders as well as the level of damage and return of goods. Thanks to applying the SERVQUAL method it was made an assessment of the quality services with the help of persons that are engaged (staff). Received results let estimate the general quality of services provided by the staff. It also let to identify these elements of the services and defects in the process of services that should pay special attention, during improvement the level of provided services. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
225-235
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • 1. Borkowski St., SERVQUAL Udoskonalona interpretacja wyników, Wydawnictwo PTM, Warszawa 2012.
  • 2. Ciesielski M. (red.), Długosz J. (red.), Strategie łańcuchów dostaw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
  • 3. Daroń M., Górska M., Doskonalenie obsługi klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa handlowego. Logistyka nr 6 2013 (CD nr 2). s.560-564.
  • 4. Skowron-Grabowska B., Centra logistyczne w łańcuchach dostaw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314761
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.