Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | z. 9 | 177-183
Tytuł artykułu

Zarządzanie ofertą programową komercyjnych kanałów sportowych w latach 2007 i 2008 na przykładzie Polsat Sport oraz Canal+ Sport

Autorzy
Warianty tytułu
Program Offer Creation Management in "Polsat Sport" and "Canal+Sport" in 2007-2008 : Comparative Analysis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł dotyczy zarządzania ofertami programowymi w latach 2007 i 2008, wskazuje także narzędzia, którymi posługuje się Polsat Sport oraz Canal+ Sport w procesie konstruowania programów dla telewidzów. (fragment tekstu)
EN
Sport is a dynamic sector and still has gained in importance, which may contribute to the development of Polish digital TV. The article analyzes the process of creating sports programming in commercial TV. The article points out the similarities and differences of the two broadcasters. The period of study is selected stations in 2007 and 2008.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
177-183
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Bibliografia
  • [1] Fischer В., Świerczyńska-Głownia W., Dostęp do informacji ustawowo chronionych, zarządzanie informację, Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006.
  • [2] Koncesja Nr 246/2000 - RB z dnia 07.02.2000 roku udzielona spółce "Canal+ Cyfrowy" Sp. z o.o., Warszawa 2000.
  • [3] Kowalski Т., Media i pieniądze: ekonomiczne aspekty działalności środków komunikowania masowego. Wyd. Przedsiębiorstwo Handlowe "Тех", Warszawa 1998.
  • [4] Kuś I., Senda Z., Prawa autorskie i prawa pokrewne. Poradnik przedsiębiorcy. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2004.
  • [5] Piechota R., Prawa do transmisji widowisk sportowych - zarys problemu. Publikacja "Sport wyczynowy" 2006, nr 5-6/497-498.
  • [6] Pisarek W., red., Słownik terminologii medialnej. Wyd. Universitas, Kraków 2006, s. 222.
  • [7] Rupiński D., Walka magnatów telewizyjnych najbardziej cieszy kibiców. Dziennik Gazeta Prawna nr 182 (2558 wl) rok 15, 17.09.2009.
  • [8] Świerczyńska-Głownia W., Zarządzanie tworzeniem oferty programowej TVP i TVN. Analiza porównawcza. Kraków 2005.
  • [9] Tuszyński В., Telewizja i sport. Polska Oficyna Wydawnicza "BGW", Warszawa 1996, s. 15 i 16.
  • [10]www.canalplus.pl
  • [11] www.canalpluscyfrowy.pl
  • [12] www.media2.pl
  • [13] www.polsatsport.pl
  • [14] www.rp.pl
  • [15] www.wirtualnemedia.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314421
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.