Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) zrewolucjonizowały świat. Samochody nie mogą jeździć bez oprogramowania, przedsiębiorstwa nie mogą pracować bez informatyki i coraz częściej instytucje edukacyjne nie mogą funkcjonować bez ICT. Istnieją dwa rodzaje wykorzystania ICT w edukacji. Po pierwsze, społeczność akademicka wykorzystuje nowoczesne technologie dla celów administracyjnych, np. rejestracji studentów czy zarządzania zajęciami. Jest też drugi kierunek ich wykorzystania - opisany szerzej w tym artykule - a mianowicie zastosowanie ICT w głównym procesie edukacyjnym - czyli gromadzenie i przekazywanie wiedzy oraz umiejętności. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Govindasamy T., Successful implementation of E-learning Pedagogical considerations, Internet and Higher Education, nr 4, s. 287-299, 2002.
- Mortimer L., Objects of Desire: Promise and Practicality, www.learningcircuits.org/2002/apr2002/mortimer.html, 07.2004. .
- ltsc.ieee.org/wg12, 07.2004. .
- www.imsglobal.org/learningdesign/index.cfm, 07.2004. .
- Becking J., Course S., Van Enk G., Hangyi H. T., Lahaye J.J.M., Ockeloen D., Peters R., Rosbergen H., Van Wendel de Joode R., MMBase: An open source content management system, 2005. .
- www.didactor.nl/demo/demo.html.
- www.mediatorgroup.com .
- www.mmbase.org .
- www.sakaiproject.org .
- www.moodle.org.
- www.dokeos.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314365