Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | R. 11, nr 4, cz. 1 | 7-16
Tytuł artykułu

Innowacje jako czynnik sukcesu organizacji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Innovations as a Factor of Success of Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W publikacji autor omawia następujące kwestie: miejsce innowacji w rozwoju organizacji, istotę innowacji, istotę zarządzania innowacjami i przez innowacje, innowacyjność polskich organizacji, rolę pracowników i klientów w procesie tworzeniu innowacji. (abstrakt oryginalny)
EN
In this publication the author discusses the following issues: place of innovations in development of organization, essence of innovation, essence of innovation management, innovativeness of Polish enterprises, role of workers and clients in innovations creating process. (original abstract)
Rocznik
Strony
7-16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • Baruk J. (2012), Model racjonalnego przebiegu procesu innowacyjnego opartego na wiedzy, "Przegląd Organizacji" nr 5.
  • Baruk J. (2011), Wspomaganie tworzenia wartości i innowacji strategicznymi relacjami, "Marketing i Rynek" nr 10.
  • Baruk J. (2009), Istota innowacji. Podatność społeczeństw na innowacje, "Marketing i Rynek" nr 3.
  • Baruk J. (2008), Istota wiedzy jako źródła innowacji, "Przegląd Organizacji", nr 7-8.
  • Baruk J. (2006), Zarządzanie wiedzą i innowacjami, Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu, Toruń.
  • Baruk J. (2002), Innowacje, kultura innowacyjna i poziom innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych, "Gospodarka Narodowa" nr 11-12.
  • Baruk J. (1997), Nauka i technika w rozwoju gospodarczym, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin.
  • Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w latach 2009-2011 (2012), GUS, Warszawa.
  • Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w latach 2006-2009 (2010), GUS, Warszawa.
  • European Public Sector Innovation Scoreboard (EPSIS) - Methodology report (8 May 2012), Inno Metrics.
  • Ferraresi A.A., Quandt C.O., dos Santos S.A., Frega J.R. (2012), Knowledge management and strategic orientation: leveraging innovativeness and performance, "Journal of Knowledge Management" nr 5.
  • http://europa.eu.int/eur-lex, dostęp dnia 03.04.2006.
  • Lee S.M., Olson D.L., Trimi S. (2012), Co-innovation: convergenomics, collaboration, and co-creation for organizational values, "Management Decision" nr 5.
  • Lee S.M., Olson D.L., Trimi S. (2012), Co-innovation: convergenomics, collaboration, and co-creation for organizational values, "Management Decision" nr 5.
  • Polska 2030. Trzecia fala nowoczesności. Długookresowa strategia Rozwoju kraju - projekt (17 listopada 2011), cz. I, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa.
  • Prahalad C.K., Krishnan M.S. (2010), Nowa era innowacji, PWN, Warszawa.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V. (2005), Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa.
  • Quintane E., Casselman R.M., Reiche B.S., Nylund P.A. (2011), Innovation as a knowledge-based outcome, "Journal of Knowledge Management" nr 6.
  • Schippers M.C., West M.A., Dawson J.F. (2012), Team Reflexivity and Innovation: The Moderating Role of Team Context, "Journal of Management" nr 10.
  • Task Force Meeting on Oslo Manual Revision (24 November 2004), Eurostat, Luxemburg, Item 3, Chapter 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314199
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.