Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 1 | 83-86
Tytuł artykułu

Gry w wirtualnym środowisku nauczania

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie możliwości zastosowania gier w tworzeniu materiałów multimedialnych wykorzystywanych w projektach edukacyjnych bazujących na e-learningu oraz metodzie blended learning (połączenie metody tradycyjnej i metody online). Technologia informacyjno-komunikacyjna (ICT) zrewolucjonizowało sposób kształcenia, nauczania i zabawy. Warto zwrócić uwagę na fakt, że ludzie - w większości przypadków - uczą się więcej od swojego środowiska (kolegów, danej sytuacji, elementów i instytucji, z którymi się stykają), niż od nauczyciela czy z kursu. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
83-86
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Pivec M., Dziabenko O., Model gry edukacyjnej dla potrzeb kształcenia online grup studenckich, "e-mentor" nr 2, 2004.
  • Rosemberg M. J., E-learning, Estrategias para Transmitir Conocimiento en la Era Digital (E-learning, Strategies to Convey Knowledge in the Digital Era), Mc Graw Hill, Bogotá 2001.
  • Perkins D., La Escuela Inteligente (The Intelligent School), Gedisa, Barcelona 1995.
  • Aberastury A., El Nino y sus Juegos (The Child and his Games), Paidós, Buenos Aires 1968.
  • Gardner H., La Mente No Escolarizada (Non-Schollarized Minds), Paidós, Barcelona 1993.
  • Goleman D., La Inteligencia Emocional (Emotional Intelligence), Vergara, Buenos Aires 1999.
  • Goleman D., Kaufman P., M Ray ., El Espíritu Creativo (The Creative Spirit), Vergara, Buenos Aires 2000.
  • De Bono E., El Pensamiento Creativo (Creative Thinking), Paidós, Barcelona 1994.
  • Loos S., Noventanove Giochi Cooperativi, Gruppo Abele, Torino 1989.
  • Huizinga J., Homo Ludens, EMECE, 1968.
  • M. Bołtuć, P. Bołtuć, Inne spojrzenie na nauczanie w oparciu o gry, "e-mentor" nr 2, 2004.
  • Thoreau H.D., Walden, Conclusion, Ed. J. Lyndon Shanley. Princeton, Princeton University Press, 1971, s. 323-324.
  • Gadamer H-G, The present time of the beautiful thing, [w:] The Relevance of the Beautiful and Other Essays, Cambridge University Press, New York 1986.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171313881
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.