Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 5 | 59-62
Tytuł artykułu

Przegląd modeli e-biznesowych(cz.1)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie przedstawia zestawienie modeli biznesowych opisanych w literaturze oraz modeli opracowanych na podstawie badań wybranych witryn internetowych. W tej części scharakteryzowane zostaną: definicja pojęcia "model e-biznesowy", relacje pomiędzy głównymi podmiotami występującymi na rynku elektronicznym oraz najważniejsze autorskie klasyfikacje modeli e-biznesowych. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
59-62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Afuah A., Tucci C. L., Biznes internetowy strategie i modele, Kraków 2003.
  • Combe C., Introduction to e-business, management and strategy, Amsterdam-Boston-Heidelberg-Londyn-Nowy Jork-Oxford-Paryż 2006.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Przedsiębiorstwo wirtualne, Warszawa 2002. .
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Warszawa 2004.
  • Hartman A., Sifonis J., Kador J., E-biznes - strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Warszawa 2001.
  • Kontinuum elektronicznego biznesu z perspektywy użytkownika, "Infoman" 1999, nr 7/8, s. 30.
  • Niedźwiedziński M., Globalny handel elektroniczny, Warszawa 2004.
  • Olszak C.M. (red.), Systemy e-commerce. Technologie internetowe w biznesie, Katowice 2004.
  • Timmers P., Business Models for Electronic Markets, "Electronic Markets" 1998, nr 2, s. 3-8.
  • Timmers PGasós ., J., Agent Technologies and Business Models for Electronic Commerce, [w:] M. Warkentin, Business to Business Electronic Commerce: Challenges and Solutions, Londyn 2002.
  • Weill P., Vitale M. R., Place to Space: Migrating to Ebusiness Models, Boston 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171313679
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.