Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejsze opracowanie przedstawia zestawienie modeli biznesowych opisanych w literaturze oraz modeli opracowanych na podstawie badań wybranych witryn internetowych. W tej części scharakteryzowane zostaną: definicja pojęcia "model e-biznesowy", relacje pomiędzy głównymi podmiotami występującymi na rynku elektronicznym oraz najważniejsze autorskie klasyfikacje modeli e-biznesowych. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Afuah A., Tucci C. L., Biznes internetowy strategie i modele, Kraków 2003.
- Combe C., Introduction to e-business, management and strategy, Amsterdam-Boston-Heidelberg-Londyn-Nowy Jork-Oxford-Paryż 2006.
- Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Przedsiębiorstwo wirtualne, Warszawa 2002. .
- Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Warszawa 2004.
- Hartman A., Sifonis J., Kador J., E-biznes - strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Warszawa 2001.
- Kontinuum elektronicznego biznesu z perspektywy użytkownika, "Infoman" 1999, nr 7/8, s. 30.
- Niedźwiedziński M., Globalny handel elektroniczny, Warszawa 2004.
- Olszak C.M. (red.), Systemy e-commerce. Technologie internetowe w biznesie, Katowice 2004.
- Timmers P., Business Models for Electronic Markets, "Electronic Markets" 1998, nr 2, s. 3-8.
- Timmers PGasós ., J., Agent Technologies and Business Models for Electronic Commerce, [w:] M. Warkentin, Business to Business Electronic Commerce: Challenges and Solutions, Londyn 2002.
- Weill P., Vitale M. R., Place to Space: Migrating to Ebusiness Models, Boston 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171313679