Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 5 | 38-41
Tytuł artykułu

Zadania organizacji w zakresie zarządzania wiedzą

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono kilka fundamentalnych kwestii z zakresu zarządzania wiedzą: proponowane ujęcie definicji zarządzania wiedzą, funkcje zarządzania wiedzą, istotę strategicznego zarządzania wiedzą i jego zadania. Scharakteryzowano również podstawowe operacyjne zadania zarządzania wiedzą. Omówione zagadnienia obrazują podstawowe działania składające się na istotę zarządzania wiedzą w organizacji. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38-41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Maier R., Knowledge Management Systems. Information and Communication Technologies for Knowledge Management, Springer-Verlag Berlin, Heidelberg 2002.
  • Morawski M., Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, [w:] K. Perechuda (red.), Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 2005.
  • Pawluczuk A., Zarządzanie wiedzą w jednostkach samorządu terytorialnego, [w:] J. Ejdys (red.), Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w organizacji, FUTURA, Poznań 2005.
  • Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym. Wizualizacja i kompozycja, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2005.
  • Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • Probst G., Raub S., Romhardt K., Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Stabryła A., Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa-Kraków 2000.
  • Strojny M., Zarządzanie wiedzą: wstęp do dyskusji, [w:] "Zarządzanie w XXI wieku" 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171313675
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.