Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 4 | 76-82
Tytuł artykułu

Czym się różni przedsięwzięcie e-biznesowe od tradycyjnego w zakresie relacji z klientami?(Część 2)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł stanowi drugą część opracowania dotyczącego cech przedsięwzięcia e-biznesowego w zakresie relacji z klientami, które ukazało się w poprzednim numerze "e-mentora". Autor wyróżnia pięć cech przedsięwzięcia e-biznesowego w obszarze relacji z klientami. W poprzedniej części zostały opisane pierwsze dwie cechy - wirtualizacja produktu oraz indywidualizacja oferowanej kompozycji wartości. Artykuł zawiera charakterystykę następnych cech: usieciowienia, indywidualizacji oferowanej kompozycji wartości oraz zrozumienia i wykorzystania cyklu życia klienta w firmie. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
76-82
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Cialdini R.B., Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, GWP, Gdańsk 2001.
  • Goffmann E., Człowiek w teatrze życia codziennego, Wydawnictwo KR, Warszawa 2000.
  • Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo Beck, Warszawa 2004.
  • Pine II J., Gilmore J.H., The Experience Economy: Work Is Theatre & Every Business a Stage, Harvard Business School Press, 1999.
  • Porter M., Strategia konkurencji: metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1992.
  • Prahalad C.K., Ramaswany V., Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005.
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Metcalfe%27s_law, [20.07.2006].
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Network_effect, [20.07.2006].
  • http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3251626.html, [20.07.2006].
  • http://michael.hightechproductmanagement.com/2006/03/the_best_barriertoentry.html, [20.07.2006].
  • http://music.yahoo.com/, [28.05.2006].
  • http://www.alamut.com/subj/economics/attention/attent_economy.html, [15.07.2006].
  • http://www.amazon.com, [28.05.2006].
  • http://www.dell.com, [28.05.2006].
  • http://www.mass-customisation.de/download/pil2002-2.pdf, [28.05.2006].
  • http://www.nikeid.com, [28.05.2006].
  • http://www.stefaniak.com/, [28.05.2006].
  • http://www.useit.com/, 28.02.2006].
  • http://www.useit.com/alertbox/activeuserparadox.html, [15.07.2006].
  • https://adwords.google.com/, [28.05.2006].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171313595
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.