Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach | 94-104
Tytuł artykułu

Etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Etykieta biznesu jest ważnym elementem kreowania wizerunku człowieka, a tym samym firmy czy instytucji. Na wizerunek wpływa nie tylko sam wygląd, ale w dużej mierze zachowanie, sposób komunikacji z otoczeniem. W przypadku popełnianych błędów ocena bywa negatywna, a przyczyna takiej oceny może być nieuświadamiana, jeśli poziom wiedzy z tego zakresu jest zbyt niski. W public relations etykieta jest niedoceniana i niewykorzystana lub wykorzystana niewłaściwie. Spowodowane jest to nastawieniem samych zainteresowanych oraz trudnością wprowadzania jej zasad w życie. A tylko wtedy mają sens, kiedy stosowane są zawsze, a nie jedynie wtedy, kiedy przynoszą korzyści.(fragment tekstu)
Twórcy
  • The Protocol School of Poland in Warszawa, Poland
Bibliografia
  • Covey S.: Siedem nawyków skutecznego działania. Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2003.
  • Lepa A. Bp: Świat manipulacji. Częstochowa 2007.
  • Tokarz M.: Argumentacja, perswazja, manipulacja. Wykłady z teorii komunikacji. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
  • Visser M.: The Rituals of Dinner. Penguin Books, 1995.
  • Krąpiec M.A.: Rozważania o wychowaniu. Fundacja Servire Veritati IEN, Lublin 2010.
  • Kamińska-Radomska I.: Dress Code. "CHIC - Luxury Lifestyle Magazine" 2009, nr 4.
  • Kamińska-Radomska I.: Styl biznesmena. "CHIC - Luxury Lifestyle Magazine" 2010, nr 6.
  • ^Cialdini R.: Wywieranie wpływu na ludzi. GWP, Gdańsk 1999.
  • Kamińska-Radomska I.: Zasady etykiety biznesu w procesie edukacji współczesnego człowieka. W: Ku odpowiedzialności za edukację (między wolnością a zniewoleniem). Zeszyty Naukowe PWSZ 2010, nr 5.
  • Kamińska-Radomska I.: Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji. Studio EMKA, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171247357
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.