PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Współczesne uwarunkowania sukcesów w biznesie | 18-27
Tytuł artykułu

Nowoczesne techniki reklamy w Internecie i w telewizji

Warianty tytułu
Modern Techniques of Advertising on the Internet and TV
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie nowoczesnych technik reklamy w mediach, takich jak Internet oraz telewizja. Na początku scharakteryzowano i określono skuteczność poszczególnych form reklamy w Internecie, tj. bannerów reklamowych, boksów i linków sponsorowanych, pozycjonowania, pasaży handlowych oraz serwisów WWW. W etapie drugim przedstawiono formy reklamy w telewizji, takie jak spoty reklamowe, sponsoring, product placement, oraz wykazano ich wady i zalety. Obok porównania skuteczności wyżej wymienionych form reklamy autor wziął również pod uwagę koszt przeprowadzenia kampanii z ich udziałem w poszczególnych mediach, a także opisał mechanizmy oddziaływania reklamy na odbiorcę. (fragment tekstu)
EN
The article presents the modern techniques of advertising on the Internet and TV. The first part introduces and specifies the kinds of Internet advertisement such as: banners, sponsored links, web positioning, direct mailing and web sites. Their efficiency is also taken into consideration. The second part introduces the kinds of advertisement on TV, such as commercials, sponsoring, product placement. Besides, it presents their advantages and disadvantages. The author compares not only the effectiveness and the costs of advertising campaigns but also compares the influence of commercial on the addressee. (original abstract)
Rocznik
Strony
18-27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorant
Bibliografia
  • Albin K, Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja, PWN, Warszawa 2002.
  • Brady R. i in., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
  • Czarnecki A. i in., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.
  • http://www.agora.pl/agora_pl/2068071,60208,2385747.html.
  • http://www.ranking.pl/?rank.php?stat=months&megapanel=1.
  • http://www.ws-webstyle.com/cms.php/en/netopedia/emarketing/ctr_click_through_rate.
  • Kall i., Reklama, PWE, Warszawa 1998.
  • Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner&S-ka, Warszawa 1994.
  • Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 2004, dokument dostępny w Internecie
  • Małachowski A., Gospodarcze zastosowania Internetu, AE, Wrocław 2001.
  • Murdoch A., Modern Advertising, SGH, Warszawa 2005.
  • Nowacki R., Reklama. Podręcznik, Difin, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222885
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.